اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هوش مصنوعی زیباترین چهره‌های ایرانی را نشان داد + تصاویر

پیشرفت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خلق تصاویر چهره‌های انسانی در طی یکی دو سال اخیر واقعا قابل ملاحظه بوده است. در اینجا نمونه‌ای از این تولید خلاقانه را که بر اساس کلیدواژۀ «چهرۀ ایرانی» انجام شده است ملاحظه می‌کنید.

به گزارش سایت طلا، پیشرفت ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در خلق تصاویر چهره‌های انسانی در طی یکی دو سال اخیر واقعا قابل ملاحظه بوده است. در اینجا نمونه‌ای از این تولید خلاقانه را که بر اساس کلیدواژۀ «چهرۀ ایرانی» انجام شده است ملاحظه می‌کنید.

ابزارهای تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هر روز در حال پیشرفت هستند و توانایی بیشتری در خلق تصاویر واقع‌گرایانه پیدا می‌کنند. تا مدتی قبل این ابزارها در ترسیم موارد حساس و ظریفی مثل چهرۀ انسان با مشکلاتی رو به رو بودند اما این مشکلات هم رفته رفته در حال اصلاح هستند.

در اینجا ما از یکی از ابزارهای سطح بالای هوش مصنوعی استفاده کردیم و از آن خواستیم تا «زیباترین چهره‌های زن و مرد ایرانی در سنین جوانی، میانسالی و پیری» را برای ما ترسیم کند. نتایج به دست آمده اگرچه ممکن است هنوز جنبه‌هایی تصنعی داشته باشند اما با اینحال نشان‌دهندۀ پیشرفت قابل ملاحظۀ این ابزارها هستند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد