اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارتش یمن یک کشتی آمریکایی را هدف قرار داد

ارتش یمن پس از هدف قراردادن ناوشکن آمریکایی «یو‌اس‌اس گریولی» در دریای سرخ از هدف قراردادن یک کشتی تجاری دیگر آمریکایی که عازم بنادر فلسطین اشغالی بود، خبر داد.

به گزارش سایت طلا،یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد کشتی تجاری آمریکایی در خلیج عدن را که در حال حرکت به‌سمت بنادر فلسطین اشغالی بود، هدف حمله چندین موشک قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن افزود: این عملیات ساعاتی پس از هدف قرار دادن ناوشکن آمریکایی «یواس‌اس گریولی» در دریای سرخ انجام شده است.

وی بار دیگر تأکید کرد: ارتش یمن تا توقف جنگ علیه غزه، به حملات خود علیه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به‌سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند، ادامه خواهد داد.

انصارالله یمن: هرگونه تحرکات آمریکا و انگلیس از طریق مزدورنشان با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: عملیات نیروهای مسلح تأکیدی بر توسعه و توانمندی نظامی و آمادگی برای دفاع از حاکمیت یمن است.

وی افزود: تداوم این عملیات تأیید می‌کند که نیروهای مسلح یمن نمی‌توانند از معادله حمایت از غزه دست بکشند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله با اشاره به عملیات ارتش یمن علیه کشتی و ناوشکن آمریکایی گفت: عملیات اخیر پس از تهاجم به صعده انجام شد و این پیام روشنی از آمادگی به‌همراه دارد و این‌که انگشتان دست ما همچنان روی ماشه است.

القحوم فاش کرد: تحرکات آشکاری از سوی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای تشدید تنش در یمن و آماده شدن برای اقدام نظامی با استفاده از مزدورانشان وجود دارد.

وی تهدید کرد: هرگونه تحرکات مزدوران با پوشش آمریکایی ـ انگلیسی در الحدیده و دیگر مناطق یمن با واکنش قاطع مواجه خواهد شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد