اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محمدرضا گلزار با خرید این محصول مدیران خودرو رسماً سفیر این برند شد + ویدیو

مدیران خودرو طی رویدادی ضمن رونمایی از اکستریم وی ایکس، بازیگر معروف کشور محمدرضا گلزار را به‌عنوان سفیر رسمی برند Xtrim معرفی کرد.

به گزارش سایت طلا، مدیران خودرو طی رویدادی ضمن رونمایی از اکستریم وی ایکس، بازیگر معروف کشور محمدرضا گلزار را به‌عنوان سفیر رسمی برند Xtrim معرفی کرد.

اکستریم وی ایکس (Xtrim VX) یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که این خودروساز بخش خصوصی پس از تجربه موفق تیگو 8 پرو به ایران می‌آورد. این خودرو در واقع نسخه ریبرند شده اکسید وی ایکس (Exeed VX) از چری است که مدیران خودرو تحت برند اکستریم در بازار کشور عرضه می‌کند. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، این شرکت در رویدادی ویژه ضمن نمایش اکستریم وی ایکس، بازیگر شناخته شده کشور محمدرضا گلزار را رسماً به‌عنوان سفیر این برند معرفی کرد.

امروز علاوه بر رونمایی از کراس اوور VX برند Xtrim مدیران خودرو، بازیگر مشهور محمدرضا گلزار به‌عنوان سفیر رسمی این برند و «اولین اکستریمر» معرفی شد. در این رویداد همچنین شروین یگانه، راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی در کنار محمدرضا گلزار حضور داشت.

مدیران خودرو از این پس تحت برند جدید اکستریم، محصولات لوکس برند اکسید چری را مونتاژ یا حتی وارد خواهد کرد و پیش‌تر علاوه بر اکستریم XV، اکستریم TXL و اکستریم LX را تحت همین برند معرفی کرده است.

در واقع کراس اوور سایز متوسط اکستریم وی ایکس به‌همراه بقیه محصولات مذکور، پرچمداران لوکس جدید مدیران خودرو خواهند بود. در نتیجه، انتظار می‌رود که این شرکت هرچه بیشتر روی تبلیغات آن‌ها تمرکز کند تا بتواند نتیجه مطلوب خود را از عرضه این خودروها در بازار ایران بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد