اونس طلا2335.91
مظنه14,606,000
18 گرم3,371,800
ارزش سکه32,907,318
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

بیانیه تند AFC درباره حواشی بازی عراق - اردن

کنفدراسیون فوتبال آسیا هر نوع رفتار توهین‌آمیز را به شدت محکوم می‌کند و موضعی بدون مدارا در برابر چنین اقداماتی اتخاذ می‌کند.

به گزارش سایت طلا، کنفدراسیون فوتبال آسیا هر نوع رفتار توهین‌آمیز را به شدت محکوم می‌کند و موضعی بدون مدارا در برابر چنین اقداماتی اتخاذ می‌کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به اقداماتی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دیدار دو تیم عراق و اردن رخ داد واکنش نشان داد و تصمیم سریع گرفت تا افراد مسئول را از پوشش خبری نه تنها جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر، بلکه هم‌چنین مسابقات آتی AFC منع کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت:‌ در صورت مواجهه با رفتار مخربی که امنیت افراد در رویدادهای ما را به خطر می‌اندازد، AFC به سرعت اقدام خواهد کرد. ما مطمئن هستیم که پاسخ ما پیامی روشن مبنی بر تحمل نشدن چنین رفتاری، به عنوان یک عمل بازدارنده عمل خواهد کرد.

AFC در مورد عملکرد داوران به صورت فردی اظهار نظر نمی‌کند و ما به شدت هر گونه تهدید، آزار و اذیت، یا افشای اطلاعات شخصی را که داوران، بازیکنان، مقامات و همه ذی‌نفعان ما را هدف قرار می‌دهد، محکوم می‌کنیم. چنین رفتاری برخلاف روح بازی جوانمردانه و احترامی است که ما در جامعه فوتبال آسیا ترویج می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال عراق در دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف اردن رفت که این بازی جنجالی در نهایت با پیروزی سه بر دو اردن به پایان رسید تا عراق از داور رقابت‌ها حذف شود.

نشست خبری پایان بازی جنجالی و پرسروصدا از آب درآمد و واکنش کاساس به انتقاد یک خبرنگار باعث شد تا همه خبرنگاران عراقی سالن را ترک کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد