اونس طلا2298.69
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

رکوردی جدید در انتظار قیمت طلا

اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال در مورد نرخ بهره در روز چهارشنبه برگزار می‌شود. نتیجه این اجلاس تعیین کننده زمان آغاز کاهش نرخ بهره خواهد بود.نظرسنجی رویترز از اقتصاددان‌ها در روز دوشنبه نشان داد بی‌ثباتی در مورد اقتصاد آمریکا و کاهش نرخ بهره قیمت طلا را در 2024 به یک رکورد جدید می‌رساند.

به گزارش سایت طلا،فلز زرد امروز سه‌شنبه با توجه به صدور رأی بانک مرکزی ایالات‌متحده در مورد نرخ‌ها و اظهارنظر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای شفاف‌سازی در مورد زمان کاهش سیاست‌های پولی، نوسان چندانی نداشت

افزایش تنش‌ها در خاورمیانه تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده است. بازارها همچنین منتظر تصمیم‌گیری فدرال رزرو آمریکا در مورد نرخ بهره هستند تا سرنخ‌های بیشتری در مورد این سیاست به دست آید.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش تغییر چندانی نداشت و 2032 دلار می باشد.

آمریکا در فکر پاسخ مناسبی به حمله پهپادی به نیروهایش در خاورمیانه است که برای اولین بار از آغاز جنگ غزه باعث کشته و زخمی شدن چندین سرباز این کشور در اردن شده است.

سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم کاهش یافته و تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده است.

اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال در مورد نرخ بهره در روز چهارشنبه برگزار می‌شود. نتیجه این اجلاس تعیین کننده زمان آغاز کاهش نرخ بهره خواهد بود.

نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می‌دهد. با این حال، تحلیلگران و معامله‌گران پیش‌بینی‌های خود را برای قیمت پلاتین و پالادیوم در سال ۲۰۲۴ کاهش داده‌اند در حالی که تقاضا برای افزایش چشمگیر تلاش می‌کند اما آنها انتظار دارند که قیمت هر دو از سطوح فعلی بازگردد.

اطلاعات اقتصادی آمریکا در هفته گذشته نشان داد تورم در این کشور برای سومین ماه پیاپی زیر 3 درصد بوده است. بدین ترتیب احتمال کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در سال جاری میلادی افزایش می‌یابد.

نظرسنجی رویترز از اقتصاددان‌ها در روز دوشنبه نشان داد بی‌ثباتی در مورد اقتصاد آمریکا و کاهش نرخ بهره قیمت طلا را در 2024 به یک رکورد جدید می‌رساند.

قیمت نقره امروز با 0.15 درصد افزایش به 23 دلار و 29 سنت رسید و پلاتین با 0.29 کاهش 929 دلار و 47 سنت معامله می‌شود.

طبق گزارش رویترز، اس‌پی‌دی آرگلدتراست، بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در روز دوشنبه ۰.۱۴ درصد نسبت به جلسه قبلی کاهش یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد