اونس طلا2337.71
مظنه15,166,000
18 گرم3,501,000
ارزش سکه34,168,998
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع15,000,000

رونمایی ایران‌ خودرو از جدیدترین برنامه تحویل پژو پارس؛ متقاضیان بخوانند

تحویل پژو پارس های فروخته شده در دور اول عرضه خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش تبدیل به معضل ایران خودرویی ها شده است. مدیرعامل این خودروساز از جدیدترین برنامه ایران خودرو برای حل این چالش رونمایی کرد.

به گزارش سایت طلا، تحویل پژو پارس های فروخته شده در دور اول عرضه خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش تبدیل به معضل ایران خودرویی ها شده است. مدیرعامل این خودروساز از جدیدترین برنامه ایران خودرو برای حل این چالش رونمایی کرد.

متقاضیان بلاتکلیف پژو پارس با برنامه جدید ایران خودرو از بلاتکلیفی خارج می شود.

مدیرعامل ایران خودرو در جدیدترین اظهارنظر خود از تلاش این خودروساز برای تداوم تولید پژو پارس در سال آینده و عمل به تعهدات این خودروساز در ارتباط با متقاضیان پژو پارس این خودرو خبر داد.

علیمردان عظیمی البته گفت اگر امکان تولید به دلیل شرایط استاندارد نباشد این خودروساز محصولی را جایگزین می کند که به لحاظ استانداردی از پژو پارس بهتر باشد.

بنابراین با توجه به سخنان مدیرعامل ایران خودرو می توان این گمانه را مطرح کرد شاید ایران خودرویی ها به کمک اهرم چانه زنی بتوانند مجوز استاندارد را تا زمان تکمیل تعهدات خود در ارتباط با متقاضیان پژو پارس تمدید کنند. گمانه دوم نیز در صورت راه نیامدن سازمان ملی استاندارد با آنها تحویل خودروی جایگزین است که به لحاظ استاندارد از خودروی پژو پارس بهتر خواهد بود.

ایران خودرویی ها در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش نسبت به نام نویسی برای پژو پارس اقدام کرد اما در نیمه دوم سال به ناگاه خبر رسید که این خودروساز به دلیل چالش های مربوط به ارتقای استاندارد امکان تولید پژو پارس را ندارد و متقاضیان باید خود را آماده کنند تا خودروی جایگزین تحویل بگیرند.

این خبر با اعلام نظر رییس سازمان ملی استاندارد ایران رنگ واقعیت به خود گرفت. مدی ایلام پناه گفت ایران خودرویی ها تنها تا نیمه اسفند سال جاری مجوز تولید پژو پارس را دارند و این مجوز به دلیل رعایت کردن قانون استاندارد برای تولید خودروهای سواری که پیش تر به خودروسازان ابلاغ شده، تمدید نمی شود.

البته همان طور که اشاره شد این گمانه وجود دارد تا ایران خودرویی ها بتوانند به کمک اهرم چانه زنی با مدیران صمت، مجوز استاندارد خود را برای تولید پژو پارس تا زمان عمل به تعهدات تمدید کنند.

اگر مجوز استاندارد برای تولید پژو پارس تمدید نشود گزینه دوم محصول جایگزین است. البته آنچه در صحبت های مدیرعامل ایران خودرو مغفول ماند بحث قیمت خودروی جایگزین است. بسیاری از متقاضیان پژو پارس به این دلیل از واگذاری خودروی جایگزین ناراضی هستند که قیمت محصولاتی که ایران خودرویی ها به عنوان خودروی جایگزین به آنها معرفی کرده اند از قیمت پژو پارس های درخواستی آنها بالاتر است.

چنانچه ایران خودرو در مورد قیمت خودروهای جایگزین پژو پارس با تقاضیان راه بیاید این امکان وجود دارد که بتواند در کوتاه مدت به بخش قابل توجهی از تعهدات خود به متقاضیان پژو پرس عمل کرده و پرونده این خودرو را ببند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد