اونس طلا2414.89
مظنه15,216,000
18 گرم3,512,600
ارزش سکه34,281,648
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,200,000

فوری؛ اعلام سن جدید بازنشستگی / این افراد پس از ۳۵ سال بازنشسته می‌شوند+ فیلم

تمامی افراد باسابقه زیر ۱۵ سال بعد از ۳۵ سال بازنشسته می شوند. طبق قانون، سن بازنشستگی برای بانوان تا اندازه‌ای از آقایان کمتر است؛ به‌طوری که حداکثر سن بازنشستگی تامین اجتماعی زنان در قانون ۵۵ سالگی ذکر شده است.

به گزارش سایت طلا، تمامی افراد باسابقه زیر ۱۵ سال بعد از ۳۵ سال بازنشسته می شوند. طبق قانون، سن بازنشستگی برای بانوان تا اندازه‌ای از آقایان کمتر است؛ به‌طوری که حداکثر سن بازنشستگی تامین اجتماعی زنان در قانون ۵۵ سالگی ذکر شده است.

تصویب برنامه هفتم توسعه و بدنبال آن موافقت شورای نگهیان با «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان» فصلی جدید در سالهای‌ اشتغال و بیمه‌پردازی زنان و مردان ایجاد کرد؛ به‌طوریکه از این پس زنان در ۵۵ سالگی و مردان با رسیدن به ۶۲ سالگی و با داشتن ۳۰ و ۳۵ سال سنوات، می‌توانند «بازنشسته» شوند.

پایان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در شورای نگهبان، بندی از ماده ۲۹ لایحه درخصوص «افزایش سن بازنشستگی» در راستای «کاهش ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و تقویت توان صندوق‌ها در انجام تکالیف محوله» خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد، بدین ترتیب این بند نیز به تأیید شورای نگهبان رسید و علی‌رغم تمامی مخالفت‌ها، آب پاکی را به روی دست بیمه‌شدگان ریخت؛ لذا به ازای هر سال سنوات اشتغال بیمه‌شدگان، چندین ماه به سال‌های اشتغال آنها اضافه خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد