اونس طلا2337.71
مظنه14,991,000
18 گرم3,460,600
ارزش سکه33,774,723
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

فروش ویژه وانت کارا از چهارشنبه آغاز می شود+ قیمت

فروش وانت کارا تک کابین تیپ 4، چهارشنبه مورخ 11 بهمن ماه جاری و تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود و 10 درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

فروش وانت کارا تک کابین تیپ 4، چهارشنبه مورخ 11 بهمن ماه جاری و تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود و 10 درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

بر اساس این اطلاعیه قیمت پایه وانت کارا تک کابین در این طرح فروش ۴۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است و خودورها با مدل ۱۴۰۲ تا روز ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ تحویل خریداران می‌شود. تمام موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران قابل اجرا است و جزئیات این قوانین در سامانه سجام در دسترس است.

بر اساس قواعد حاکم بر بورس کالا پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط، مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هریک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه‌ التفاوت مبالغ است.

وانت کارا تک کابین مجهز به پیشرانه ۲ لیتری با سطح آلایندگی یورو ۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت مجهز قفل مرکزی با ریموت کنترل و همینطور مجهز به سیستم ضد سرقت ( ایموبلایزر ) و همچنین کارا تک کابین با ظرفیت ۲ سرنشین گزینه‌ای مناسب برای حمل کالا در محیط‌های کارگاهی و شهری است. همچنین بهمن موتور، سیستم ترمز ABS + EBD و ترمز جلو دیسکی در کنار ترمزهای عقب کاسه‌ای ایمنی این خودرو را ارتقاء داده است.

فروش وانت کارا در بورس کالا بهمن 1402؛

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد