اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رونق به بازار طلا و سکه باز می گردد ؟

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات ابراز امیدواری کرد به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و نزدیک شدن به ایام نوروز تقاضا در بازار افزایشی شود و رونق هر چه زودتر به بازار طلا باز گردد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در مصاحبه با سایت طلا ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت:قیمت طلا و سکه در چند روز گذشته به دلیل افزایش اونس جهانی ،نوسان نرخ دلار و اخبار سیاسی در سطح منطقه و دنیا روند صعودی به خود گرفته است و این در حالی است که تقاضا و داد و ستدها در بازار همچنان کاهشی می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) و نزدیک شدن به ایام نوروز تقاضا در بازار افزایشی شود و رونق هر چه زودتر به بازار طلا باز گردد.

میر امین حسینی اطهر همچنین با اشاره به دومین حراج حضوری شمش طلا در روز چهارشنبه خاطر نشان ساخت که این حراج می تواند به تثبیت قیمت طلا و سکه و حتی کاهشی شدن قیمت ها کمک کند و این امر می تواند رونق بیشتر این صنعت را رقم زند.

عضو اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در پایان درباره سکه های تقلبی گفت:این سکه ها شامل پلاک هایی با وزن پایین می باشد که خوشبختانه در شمیرانات با بازرسی های دقیق اتحادیه این موضوع تحت کنترل می باشد و مشکلی وجود ندارد و لازم به ذکر است مسکوکات سکه در شمیرانات به همان آدرس مغازه مذکور پلمپ شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد