اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

ساعت های شیائومی که از اپل واچ هم گرونترند!

داشتن یک ساعت هوشمند امری عادی است و شرکت‌هایی مانند شیائومی کاتالوگ گسترده‌ای از مدل‌های مختلف دارند

داشتن یک ساعت هوشمند امری عادی است و شرکت‌هایی مانند شیائومی کاتالوگ گسترده‌ای از مدل‌های مختلف دارند. چندین نسخه از خانواده‌های مختلف ساعت‌های هوشمند شیائومی وجود دارند که این سازنده چینی سال‌هاست که آنها را عرضه می‌کند. یکسری از این ساعت‌ها حتی از اپل واچ هم گران‌تر هستند؛ به خصوص مدل‌های آمازفیت که در لیست بهتریت ساعت های هوشمند جهان رتبه بندی می‌شود. بیایید در مورد ساعت‌های شیائومی صحبت کنیم و ببینیم کدام مدل‌ها می‌توانند رقیب جدی برای اپل واچ باشند.

چرا ساعت هوشمند شیائومی بخریم؟

وقتی صحبت از محصولات الکترونیکی می‌شود، برند شیائومی انتخاب خوبی خواهد بود. این برند بیش از 10 سال است که محصولات خود را در سراسر جهان تولید و عرضه می‌کند. ساعت های هوشمند شیائومی از نظر طراحی، کیفیت ساخت، تجربه کاربری از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. با این حال، دلایل مختلفی وجود دارند که چرا ما می‌توانیم ساعت هوشمند شیائومی بخریم. در ادامه به دلایل این موضوع اشاره می‌کنیم:

1- کیفیت ساخت بالا

سال‌ها از عرضه اولین ساعت هوشمند شیائومی می‌گذرد و کیفیت ساخت محصولات این برند با سرعت بسیار بالایی تکامل یافته است. این شرکت چینی در ابتدا می‌خواست هزینه‌های تولید پایین‌تری داشته باشد، از این روی محصولات خود را ارزان‌تر می‌فروخت؛ اما شیائومی برای رقابت با برندهای بزرگی مانند اپل و سامسونگ به سراغ تولید ساعت‌های هوشمند بسیار باکیفیت و سپس فروش آنها با قیمت بالاتر رفت.

2- پرستیژ و اعتبار برند

در ابتدا شیائومی فقط یک برند معمولی بود که محصولاتی با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کرد؛ اما طی سال‌ها، این برند جایگاه ممتازی را در بین بهترین‌های دنیا به دست آورد و به یکی از پرفروش‌ترین و پرتقاضاترین برندهای بازار در حوزه ساعت‌های هوشمند تبدیل شد. این امر باعث شده است که شیائومی با همکاری شرکت آمازفیت (Amazfit) به تولید ساعت‌های پوشیدنی درجه یک اقدام کند. این امر اعتبار شیائومی را افزایش داد.

رابطه برند شیائومی با برند آمازفیت چیست؟

شیائومی یک اکوسیستم کامل از برندهای فرعی در اطراف خود دارد که طیف خاصی از محصولات را تحت نام خود تولید می‌کند. آمازفیت یکی از این برندهای معتبر است که نامش روی ساعت‌های هوشمند شیائومی نقش بسته است. تاریخچه همکاری این دو شرکت به زمانی می‌رسد که کمپانی اسپانیایی ناشناخته‌ای به نام Huami در تولید ساعت های هوشمند Mi Band و Amazfit با شیائومی همکاری کرد. شرکت Huami بعدها در سال 2021 به Zepp Health تغییر نام داد و همه محصولات خود را تحت Zepp تولید کرد. با این حال به دلیل شهرت و محبوبیت بالای برند آمازفیت، این نام همچنان روی ساعت‌های هوشمند شیائومی نقش بست.

انواع مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

شیائومی مدل‌های مختلفی را از ساعت‌های هوشمند خود روانه بازار کرده است. هر نسل یا سری از ساعت‌های هوشمند شیائومی نشان دهنده سیر تکاملی این برند از سال‌های ابتدای شروع به کار خود است. از سری‌های ساعت پوشیدنی شیائومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Mi Watch
Mi Watch Lite
Mi Watch Color
Redmi Watch
Amazfit GTR Series
Amazfit Bip Series
Amazfit T-Rex Series
Amazfit Cheetah Pro
Amazfit Active
Series Mi Band

در بین همه مدل‌های فوق، ساعت‌هایی آمازفیت برگ برنده شیائومی در بازار گجت‌های پوشیدنی است. ساعت‌های هوشمند آمازفیت با بیش از 150 نوع تمرین، عملاً برای هر نوع کاربرد تمرینی عالی هستند. پیاده روی منظم، دویدن، دوچرخه‌ سواری داخل سالن و یوگا و سایر موارد در همه دستگاه‌های Amazfit وجود دارد. فراتر از معیارهای فعالیت بدنی، ساعت‌های آمازفیت ویژگی‌هایی مانند خواب، استرس، چرخه قاعدگی و حتی ردیابی دما را در سری GTR 3 ارائه می‌دهند. در اکثر مدل‌ها، می‌توانید هر زمان که بخواهید بررسی کنید که در بدنتان چه اتفاقی میفتد. ساعت های آمازفیت از عملکرد روان، عمر باتری مناسب و طیف گسترده‌ای از مدل‌ها با قیمت‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

کدام ساعت‌های شیائومی از اپل واچ گران‌تر هستند؟

همانطور که بیان کردیم، تعدادی از ساعت های هوشمند قیمت بیشتری نسبت به ساعت‌های اپل واچ دارند. قیمت بالای این محصولات نشان دهنده کیفیت بالاتر است و همه آنها می‌توانند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کنند. در ادامه به این مدل‌ها اشاره می‌کنیم:

ساعت هوشمند T-rex Ultra Amazfit

آیا به طور منظم به مناطق مختلف سفر می‌کنید و به دنبال ساعت هوشمندی هستید که بتواند در شرایط سخت خود را حفظ کند؟ مدل Amazfit T-Rex Ultra را در نظر بگیرید. این آمازفیت یک ساعت با طراحی بسیار محکم است که می‌تواند دوام بالا را تضمین کند. در دمای منفی 30 درجه سانتیگراد قابل استفاده است و کاملاً ضد آب و گرد و غبار محسوب می‌شود. شما می‌توانید با این ساعت تا عمق 30 متری نیز شیرجه بزنید. صفحه نمایش 1.39 اینچی OLED این محصول وضوح 454 در 454 پیکسل و حداکثر روشنایی 1000 نیت را ارائه می‌دهد. باتری این ساعت ظرفیت 500 میلی آمپر ساعت دارد، بنابراین می‌توانید کمتر از 20 روز از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند Amazfit Active Edge

اگر ساعت هوشمند پر زرق و برق‌تری را ترجیح می‌دهید، ساعت Amazfit Active Edge را انتخاب کنید. طراحی این ساعت گردتر است و بدنه قوی دارد. حتی دارای مقاومت 10 ATM در برابر آب است، به این معنی که می‌توانید تا 100 متر زیر آب شیرجه بزنید و همچنان با ساعت خود کار کنید. صفحه نمایش این ساعت 1.32 اینچی حداکثر وضوح 360 در 360 پیکسل را ارائه می‌دهد. به گفته آمازفیت باتری 370 میلی آمپری این ساعت تا 16 روز دوام می‌آورد؛ اما با فعال بودن حالت ذخیره باتری به نظر می‌رسد باتری 24 روز دوام خواهد داشت. مدل Edge چیزی بیش از 120 برنامه تمرینی دارد.برای خرید انواع ساعت های شیائومی می توانید به فروشگاه اینترنتی مسترکالا مراجعه نمائید.

ساعت هوشمند Amazfit Active

این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 390*450 پیکسل دارد. مدل Active تنها می‌تواند تا عمق 50 متری زیر آب قابل استفاده باشد. شیائومی توصیه می‌کند با این مدل دوش نگیرید! این ساعت نیز بیش از 120 تمرین از دویدن گرفته تا تمرینات چالش برانگیزتر مانند هنرهای رزمی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید مهمترین عملکردهای بدن مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کنترل کنید. مدل اکتیو با ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعت می‌تواند‌ تا 14 روز دوام بیاورد.

ساعت هوشمند Amazfit Falcon

این ساعت از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED همیشه روشن با صفحه نمایش لمسی و 4 دکمه فیزیکی به عنوان وسیله ناوبری بهره می‌برد. ویژگی‌های ساعت شامل زمان/تاریخ، زنگ هشدار، تایمر و کرنومتر است. ساعت هوشمند Amazfit Falcon دارای رتبه 20 ATM (مقاوم در برابر آب تا 200 متر زیر آب) است. باتری این ساعت مجهز به ظرفیت باتری 500 میلی آمپر ساعتی که تا 14 روز در استفاده معمولی و تا 7 روز عمر در استفاده‌های سنگین است. باتری این ساعت با استفاده مداوم از GPS تا 50 ساعت طول می‌کشد.

کلام آخر

ساعت‌های هوشمند شیائومی اکنون بخش مهمی از بازار گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص داده‌اند. محصولات این برند از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و می‌توانند نیازهای کاربران در همه سنین را برآورده کنند. مدل‌های جدیدتر آمازفیت با رویکرد جدید شیائومی برای رقابت با اپل واچ عرضه شده‌اند. برخی از این محصولات قیمت بیشتری از محصولات اپل دارند و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد