اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استقبال متفاوت اوگاندا از مخبر+فیلم

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری کشورمان که برای شرکت در اجلاس کشورهای جنبش عدم تعهد به اوگاندا سفر کرده بود، لحظاتی پیش وارد فرودگاه این کشور شد و با استقبال متفاوت اوگاندا مواجه شد

به گزارش سایت طلا،محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور د ر بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی انتبه ضمن قدردانی از میزبانی کشور اوگاندا برای نوزدهمین دوره این اجلاس، به ظرفیت‌های بزرگ و نهفته در دل جنبش عدم تعهد از جمله تأثیرگذاری بالای کشورهای در حال توسعه عضو این جنبش، در روند تحولات بین المللی بواسطه جایگاه سیاسی و رشد اقتصادی بالا، تاکید کرد.

مخبر در ادامه اظهار داشت: جنبش عدم تعهد صدای ملت‌های مستقل جهان است و اکنون بخش مهمی از توجه قدرت‌ها به سمت تصمیمات و روندهای شکل گرفته در میان ائتلاف‌های موجود در جهان در حال توسعه است و یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در روند توسعه مناسبات بین المللی نیز توجه به رویکرد چند جانبه گرایی و حضور فعال در سازوکارهای مهم منطقه‌ای و بین المللی فراگیر همچون جنبش عدم تعهد است.

معاون اول رییس‌جمهور تا ساعاتی دیگر در اجلاس سران جنبش عدم تعهد سخنرانی می‌کند و به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران درباره مهمترین تحولات بین المللی می‌پردازد.

مخبر همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای شرکت کننده نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

گفتنی است؛ با برگزاری نوزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کامپالا، ریاست این جنبش از جمهوری آذربایجان به اوگاندا خواهد رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد