اونس طلا2414.52
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

تاریخ فروش لاماری ایما هیبریدی مشخص شد + قیمت

سرانجام تاریخ فروش لاماری ایما هیبریدی و قیمت این خودرو مشخص شد. در ادامه نگاهی به مشخصات لاماری ایما هیبریدی می‌اندازیم.

به گزارش سایت طلا، سرانجام تاریخ فروش لاماری ایما هیبریدی و قیمت این خودرو مشخص شد. در ادامه نگاهی به مشخصات لاماری ایما هیبریدی می‌اندازیم.

طبق جدیدترین اخبار خودرو داخلی کشور، مدتی است که لاماری ایما هیبریدی برای عرضه به بازار ایران معرفی شده و همه منتظر عرضه این خودرو چینی هیبریدی به بازار کشورمان هستیم. حالا تاریخ فروش لاماری ایما هیبریدی و قیمت این خودرو نیز مشخص شده است.

فروش لاماری ایما هیبریدی از چه زمانی آغاز می‌شود؟

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، فروش لاماری ایما هیبریدی از نیمه دوم سال آینده و احتمالا از بهمن ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند. لاماری ایما هیبریدی که در بازار چین با قیمت حدود ۲۰ هزار دلار عرضه می‌شود، در بازار ایران احتمالا قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خواهد داشت.

شرکت آرین پارس موتور، لاماری ایما هیبریدی را با همان سبک طراحی لاماری ایما معمولی روانه بازار می‌کند. تنها تغییراتی که مشاهده می‌کنیم در بخش جلو اتفاق افتاده و شاهد بازطراحی در سپر، جلوپنجره و کاپوت هستیم. تغییرات اصلی را می‌توانیم در بخش مشخصات فنی ببینیم.

لاماری ایما هیبریدی به پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی به‌همراه یک موتور برقی مجهز شده است. پیشرانه بنزینی قدرت ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند و پیشرانه برقی نیز قادر است قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو چینی هیبریدی با چنین مشخصاتی می‌تواند در مدت ۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در هر صد کیلومتر نیز ۵.۳ لیتر در یک سیکل ترکیبی بنزین می‌سوزاند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد