اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردی که ۲۴ سال دخترش را زندانی کرد و از او صاحب ۷ فرزند شد آزاد می شود! + تصاویر

جوزف فریتزل، هیولای متجاوزی است که دختر خود را به مدت ۲۴ سال در زیرزمین خانه‌اش در آمشتتن اتریش زندانی کرد و از او صاحب هفت فرزند شد.

به گزارش سایت طلا، جوزف فریتزل، هیولای متجاوزی است که دختر خود را به مدت ۲۴ سال در زیرزمین خانه‌اش در آمشتتن اتریش زندانی کرد و از او صاحب هفت فرزند شد. فریتزل در سال ۲۰۰۹ به حبس ابد محکوم شد، اما طبق شرایط حکمش، جوزف فریتزل سال ۲۰۲۴ واجد شرایط آزادی مشروط خواهد بود.

وکیل جوزف فریتزل ۸۸ ساله، گفت که او یک گام به آزادی نزدیک‌تر شده و دادگاه‌ در حال تصمیم‌گیری در مورد این‌ است که فریتزل در سال‌های پایانی عمرش، کجا اقامت داشته باشد.

آلفرد یو، دوست آدمخوار جوزف فریتزل در زندان

وکیل او آسترید واگنر گفت که فریتزل در زندان از همه دوری می کند به جز یک نفر. تنها دوست او آلفرد یو (Alfred U)، یک آدمخوار محکوم به حبس ابد است. آلفرد یو به خاطر قطعه قطعه کردن یک فاحشه مجارستانی و درست کردن آبگوشت از اعضای بدن او در زندان است. وی زمانی دستگیر شد که بدن بدون سر قربانی ۲۸ ساله اش در کف دریاچه نویسیدلر در مرز مجارستان پیدا شد.

وکیل فریتزل درباره او گفت: «او خود را در سلولش حبس می‌کند، زیاد تلویزیون تماشا می‌کند، گوجه فرنگی می‌کارد، درباره زندگی‌اش به عنوان یک مهندس برق می‌نویسد. او از پشت میله‌ها آفتاب می‌گیرد، ورزش می‌کند، بسیار به اندامش اهمیت می‌دهد و می‌خواهد تا ۱۰۰ سالگی زنده بماند.»

گزارش جدید روانپزشکِ پزشکی قانونی، هایدی کاستنر اظهار دارد که فریتزل اکنون بی‌خطر است. او ادعا می‌کند که فریتزل از نظر جسمانی ضعیف است و تنها با واکر حرکت می‌کند. ظاهرا فریتزل از زوال عقل و مشکلات شناختی رنج می‌برد.

وکیل او می گوید: «فریتزل امروز کاملاً بی‌خطر است. من از این‌که با او در یک آپارتمان اشتراکی زندگی کنم یا در یک خانه با او باشم، نمی‌ترسم. او دیگر هیچ میل جنسی ای ندارد. فریتزل همچنین فکر می‌کند یک ستاره معروف است که در تلویزیون با او مصاحبه می کنند».

در نتیجه وضعیت روانی‌اش، این مرد ۸۸ ساله ادعا می‌کند که در یک برنامه به عنوان یک ستاره پاپ حضور داشته، از دیدارهایی خانوادگی که هرگز اتفاق نیفتاده صحبت می‌کند یا ادعا می کند که به تازگی «یک جلسه مهم کاری در خارج داشته» است.

به دلیل وخامت حالش، دادگاه باید اکنون تصمیم بگیرد که این مجرم بازنشسته را به کجا منتقل کند.

فریتزل در حال حاضر در یک موسسه برای مجرمان دارای اختلال روانی نگهداری می‌شود، اما امکان دارد به طور دائم در بیمارستان زندان نگهداری شود. انتقال او به یک زندان عادی به دلیل ضعف جسمانی‌اش مشکل‌ساز خواهد بود، کاستنر پیشنهاد کرده که او به یک آسایشگاه سالمندان منتقل شود.

زیرزمینی که جزف فریتزل دخترش الیزابت را ۲۴ سال در ان حبس کرده بود

در یک مصاحبه شوکه‌کننده از پشت میله‌های زندان، این هیولای اتریشی گفته است که می‌خواهد تا ۱۳۰ سالگی زنده بماند. او حتی جزئیات رژیم سخت ورزشی‌ای را که هر روز برای آماده ماندن برای آزادی انجام می‌دهد را شرح داده و از آشتی دور از تصور با خانواده‌ای که ۲۴ سال در زیرزمین نگه داشته، سخن گفته است.

پیش از این در بخش‌هایی از کتاب جوزف پریتزل که در رسانه های اتریشی و آلمانی منتشر شد به نقل از او می‌گوید: «من آدم خوبی هستم» و خود را «یک مرد خانواده مسئولیت پذیر» خواند. او همچنین ادعا می‌کند که صدها نامه دریافت می‌کند که عمدتا از سوی زنانی است که «عاشق» او هستند.

او که کتاب خود با عنوان «ورطه جوزف اف» را به کمک استرید واگنر وکیل خود نوشته، همچنین ادعا کرده که تعدادی فرزند نامشروع از سفرهای کاری اش به خارج از کشور دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد