اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخواست روزانه ۱۰ کیسه آرد برای نانوایی شهرهای بزرگ

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه ۱۰ کیسه آرد را نان کند، در غیر این صورت، کسب و کار او توجیه اقتصادی ندارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران در خصوص سامانه نانینو بیان کرد: نانوایان ابهامات و مشکلاتی با سامانه نانینو دارند که از سوی اتاق اصناف ایران، برای رفع این موارد اقدام کرده‌ایم.

وی بیان کرد: اگرچه با هوشمندسازی و در نهایت توزیع عادلانه آرد موافق هستیم اما نانوایان که قشر زحمتکش جامعه هستند مشکلات زیادی با سامانه نانینو پیدا کرده‌اند و برای رفع آنها و کارایی بهتر باید از نظرات ذینفعان استفاده کرد.

وی افزود: با اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد، انتظار داریم که نان با کیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد و همچنین نانوایان نیز به عنوان یک واحد صنفی بتوانند از این شغل، امرار معاش کنند و هزینه‌های زندگی خود را تامین کنند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که در شهرهای بزرگ، هر نانوایی لواشی نیاز دارد که به طور روزانه 10 کیسه آرد را نان کند در غیر این صورت، کسب و کار او توجیه اقتصادی ندارد. بنابراین باید نحوه توزیع آرد به نحوی باشد که نانوایی‌ها تعطیل نشوند و نان با کیفیت به دست مردم برسد.

بنانژاد تاکید کرد: نیاز امروز در زمینه تهیه و توزیع آرد و نان، این است که عملکرد سامانه نانینو شفاف شود. به طور مثال نانوا می‌خواهد بداند که آیا محدودیتی در عرضه نان دارد و یا خیر و اگر قرار است طی عملکردی، مشوق‌هایی داشته باشد، یا تنبیهاتی برای او در نظر گرفته شود، شرایط آن چیست، منظور از فروش نامتعارف نان، دقیقا چیست.

دبیر کل اتاق اصناف ایران بیان کرد: از وزارت اقتصاد و دارایی و متولیان سامانه نانینو دعوت خواهیم کرد که در نشستی با اتحادیه‌های نانوایان به این ابهامات پاسخ داده و حقوق مصرف کننده و نانوایان پایمال نشود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد