اونس طلا2330.46
مظنه14,856,000
18 گرم3,429,500
ارزش سکه33,470,568
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

فوری؛ این مجوز کسب و کار اعتبار ندارند!

بر اساس اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار، مجوزهایی که خارج از درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود، قانونا بی اعتبار است و صاحب آن دچار مشکلات مالیاتی و بانکی خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، بر اساس اطلاعیه مرکز ملی بهبود محیط کسب‌وکار، مجوزهایی که خارج از درگاه ملی مجوزها صادر می‌شود، قانونا بی اعتبار است و صاحب آن دچار مشکلات مالیاتی و بانکی خواهد شد.

دولت برای حذف امضاهای طلایی در صدور مجوزهای کسب و کار و برقراری عدالت در فرصتهای شغلی برای شهروندان، اقدام به راه‌اندازی مرکز ملی مجوزها و سامانه ملی کسب و کارها کرد

متقاضیان کسب و کار با مراجعه به سامانه ملی مجوزها،‌ مجوز کسب و کار را پس از استعلام از مراکز مربوطه در مدت معین دریافت می‌کنند.

دبیرخانه مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در این باره اعلام کرد، صدور مجوز کسب و کار خارج از درگاه ملی مجوزها فاقد اعتبار است.

اخیراً مشاهده شده‌است در ادارات شهرستانی برخی دستگاه‌ها، هنوز خارج از درگاه ملی مجوزها از متقاضیان ثبت نام و مجوزهای کاغذی صادر می‌کنند.

به اطلاع همه فعالان اقتصادی می‌رساند؛ به موجب قانون، همه مجوزهای صادره از سال ۱۴۰۱ به بعد الکترونیکی هستند و هر مجوز کاغذی که مشخصات صاحب آن در بانک اطلاعات کسب‌وکارهای کشور (qr.mojavez.ir) نباشد، قانونا بی اعتبار است و صاحب آن دچار مشکلات مالیاتی و بانکی خواهد شد، چراکه سامانه‌های دولتی، مجوزهای کاغذی را نمی‌شناسند و صاحبان آنها را فعال اقتصادی زیرزمینی و غیرمجاز تلقی خواهدکرد.

متقاضیان برای دریافت مجوز، باید فقط به درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir) مراجعه کنند. از صاحبان مجوزهای قدیمی و کاغذی هم دعوت می‌شود با مراجعه به سایت فوق، غیرحضوری و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند تا به راحتی از خدمات غیرحضوری دولتی بهره‌مند شوند.

دبیرخانه هیئت مقررات زدایی به آن دسته از مدیران دولتی که هنوز خارج از درگاه ملی، مجوزکاغذی صادر می‌کنند، برای آخرین بار هشدار می‌دهد، به حکم قانون تمکین کنند. ثبت نام و صدور مجوز خارج از درگاه ملی مجوزها در ماده۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل۴۴ جرم‌انگاری شده است و قانون‌شکنان به مراجع قضایی معرفی خواهندشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد