اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

مشکل قطع آب فرودگاه مهرآباد رفع شد

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: قطع آب فرودگاه مهرآباد ناشی از افزایش مصرف و نداشتن مخازن ذخیره در تاسیسات آبرسانی فرودگاه بوده و اکنون این مشکل رفع شده است.

به گزارش سایت طلا،در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران آمده است: افت فشارآب ترمینال اول و دوم فرودگاه مهرآباد به علت افت فشار ناشی از افزایش مصرف آب بوده است و این شرکت هیچ برنامه‌ای برای نوبت‌بندی آب در کلانشهر تهران ندارد.

در این اطلاعیه تصریح شده است:‌ در حالی‌که کلان‌شهر و استان تهران وارد چهارمین سال متوالی خشکسالی شده است، مطابق مصوبات استانداری و مرکز مدیریت بحران استان تهران، مراکز حساس مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه موظف به نصب مخزن ذخیره آب برای تامین ۴۸ ساعت آب شرب هستند که یکی از دلایل افت فشار در فرودگاه مهرآباد به علت نبود مخزن ذخیره اضطراری آب در این فرودگاه بوده است.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: افزون بر این شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵، در ماه‌های اخیر در مکاتبات خود با فرودگاه مهرآباد بر ضرورت نصب مخزن آب برای تامین ۴۸ ساعته آب شرب و ذخیره مناسب آب برای ساعات اوج مصرف، تاکید داشته است.

بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، با پیگیری‌های انجام شده، هم‌اکنون تامین آب شرب فرودگاه مهرآباد پایدار شده است و با ایجاد مخزن و سیستم ذخیره آب، مشکل افت فشار این فرودگاه به طور کامل برطرف خواهد شد.

آبفای استان تهران از همه شهروندان تهرانی درخواست کرد، در حالی‌که تامین آب این کلان‌شهر با دشواری انجام می‌شود، با رعایت شیوه‌های مدیریت مصرف و پرهیز از مصارف غیرضروری این شرکت را در تامین پایدار آب شرب یاری دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد