اونس طلا2337.71
مظنه15,166,000
18 گرم3,501,000
ارزش سکه34,168,998
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع15,000,000

فروش اقساطی 3 محصول ایران‌ خودرو با تحویل 90 روزه آغاز شد+ قیمت

فروش اقساطی ایران‌ خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی این شرکت و ثبت نام سه خودرو این کمپانی با موعد تحویل ۹۰ روزه در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش سایت طلا، فروش اقساطی ایران‌ خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی این شرکت و ثبت نام سه خودرو این کمپانی با موعد تحویل ۹۰ روزه در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

در طرح جدید پیش فروش خودرو ایران خودرو قرار است تا یک محصول وارداتی و دو محصول تولیدی این خودروساز داخلی با شرایط اقساطی متفاوت به مشتریان عرضه شود. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، اتومبیل‌های انتخاب شده در این طرح شامل شاین مکس بنزینی، دنا پلاس اتوماتیک آپشنال و پژو ۲۰۷ دنده دستی پاناروما اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی محصولات ایران‌ خودرو

طرح فروش اقساطی ایران خودرو مخصوص افرادی خواهد بود که نسبت به ثبت نام خودروهای نام‌برده شده در سامانه یکپارچه خودرو اقدام نموده و واجد شرایط تخصیص خودرو باشند. در ادامه شرایط ثبت‌نام اقساطی سه خودروی فوق‌الذکر را شرح می‌دهیم.

شرایط ثبت نام شاین مکس ۲۰۲۳

ایران خودرو در جدیدترین همکاری خود با شرکت دانگ فنگ چین، اقدام به واردات خودروی شاین مکس و عرضه آن در سامانه یکپارچه خودرو کرده است. شاین مکس که در بازار چین با نام ایشوان مکس (YIXUAN MAX) شناخته می‌شود، به‌زودی اولین تحویل آن توسط ایران‌ خودرو صورت خواهد گرفت. قیمت نهایی اعلام شده شاین مکس ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. در ادامه شرایط اقساطی پیش فروش این خودرو ویژه مشتریان سامانه یکپارچه را بیان کرده‌ایم.

در این طرح مشتریان می‌توانند با پرداخت علی الحساب مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روزه در دو رنگ متفاوت، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

شرایط ثبت نام دنا پلاس اتوماتیک آپشنال

شرایط ثبت نام خودرو دنا پلاس اتوماتیک آپشنال با سه موعد تحویل متفاوت نقدی یا اقساطی از سوی مشتریان واجد شرایط قابل انتخاب است.

متقاضیان در صورت انتخاب گزینه خرید خودرو بدون پیش پرداخت، می‌توانند به‌صورت نقدی و با پرداخت مبلغ ۶۹۲ میلیون تومان، نسبت به خریداری دنا پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه اقدام نمایند.

در روش خرید اقساطی نیز این خودرو با دو موعد تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۳ خدمت مشتریان عرضه خواهد شد. در این طرح متقاضیان واجد شرایط تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۳ به ترتیب با پرداخت مبلغی معادل با ۳۴۶ میلیون تومان و ۳۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا سود مشارکت و انصراف در این طرح صفر درصد می‌باشد.

شرایط ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

ثبت نام برای پژو ۲۰۷ با پرداخت حدود نصف قیمت فعلی خودرو صورت خواهد گرفت.

خودرو ۲۰۷ دنده دستی پاناروما با دو موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۳ و پرداخت حدود ۵۰ درصد قیمت فعلی (معادل با ۲۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) برای موعد تحویل تیر با ۴۵ درصد قیمت فعلی خودرو (معادل ۲۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان) برای موعد تحویل مرداد ماه توسط مشتریان قابل خریداری خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد