اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ در انتخابات مقدماتی آیووا پیروز شد+ فیلم

خبرگزاری آسوشیتدپرس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت آیووا خبر داد.

به گزارش سایت طلا،کمتر از نیم ساعت پس از آنکه انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواهان در ایالت آیووا آغاز شد، خبرگزاری آسوشیتدپرس از پیروزی این رئیس‌جمهور سابق و چهره پیشتاز حزب خودش خبر داد؛ اقدامی که خشم «ران دی‌سانتیس» فرماندار فلوریدا را برانگیخت و موجب شد تا کارزار انتخاباتی او این خبرگزاری را به «دخالت در انتخابات» متهم کند.

البته دونالد ترامپ از پیش هم چهره پیشتاز حزب جمهوری‌خواهان بود و در حال حاضر با شمارش ۸۴ درصد آرا در انتخابات مقدماتی ایالت آیووا، توانسته ۵۰.۶ درصد آرا را به خود اختصاص دهد و در رتبه دوم با اختلاف زیادی دی‌سانتیس با ۲۱.۱ درصد آرا قرار دارد.

وی پس از اعلام پیروزی در ایالت آیووا گفت: از مردم ایالت بزرگ آیووا متشکرم. زمان آن فرا رسیده است که مردم بزرگ ما متحد شوند و ویرانی ها و بحران های پیش روی کشور ما و جهان را حل کنند.

ترامپ افزود: من به نیکی هیلی، ران دسانتیس، راماسوامی برای اجرای این مسابقه تبریک می گویم، اینها افراد بسیار باهوشی هستند، افرادی با توانایی های عالی.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: من واقعاً معتقدم که اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه در کشور ما، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، محافظه‌کاران و لیبرال‌ها دور هم جمع شوند و مشکلات جهان و کشورمان را حل کنند. این تازه آغاز است. شب بزرگ نوامبر آینده خواهد بود که کشورمان را دوباره به دست آوریم.

ترامپ دیروز با توجه به سرمای منفی ۲۵ درجه آیووا گفت: حتی اگر مریض شوید و بمیرید، باز هم بیایید رای دهید. شما نمی‌توانید در منزل بنشینید. حتی اگر مثل سگ مریض بشوید، باید بگویید که عزیزم، من می‌توانم و موفق می‌شوم! حتی اگر رای بدهید و سپس بمیرد، یادتان باشد که ارزشش را دارد!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد