اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدف قرار گرفتن ۸ مکان نزدیک کنسولگری آمریکا در أربیل

یک شبکه آمریکایی بامداد سه‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

به گزارش سایت طلا،شبکه «ای‌بی‌سی» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که حملات موشکی به قدر شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان أربیل به‌طور کامل متوقف شد.

این شبکه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: «هیچ تاسیسات آمریکایی در اربیل هدف حملات موشکی قرار نگرفت و هیچ تلفاتی نیز به آمریکا وارد نشد».

با این حال، رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» به نقل از منابع مطلع خود گزارش داد: «بر اثر این حمله موشکی ۵ نفر از سربازان جذب شده با تابعیت آمریکایی کشته و مخفیانه منتقل شدند که در نتیجه و با دستور ریاست منطقه کلیه ترددهای هوایی فرودگاه اربیل متوقف شد».

ساعتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه‌شب سه‌شنبه خبر داد.

صابرین‌نیوز درباره این حملات نوشت که مناطق مختلفی از أربیل با موشک و پهپاد هدف حمله قرار گرفت و این شدیدترین حملات تاکنون به این منطقه بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد