اونس طلا2301.27
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

ریزش قیمت سکه امروز هم ادامه دارد ؟

در معاملات پشت خطی هم سکه‌بازان شاهد تداوم ریزش قیمت سکه بودند. سکه در بازار شبانه تا ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پایین‌آمده بود. گفته می‌شود که نرخ دلار هم شب گذشته تا کف کانال ۵۲ هزار تومان عقب نشینی کرده بود.

به گزارش سایت طلا،بررسی‌ها نشان می‌دهد که بازار سکه امامی روز گذشته پرنوسان بود. این فلز گران‌بهای داخلی دیروز تا مرز ۳۴ میلیون تومان بالا رفت اما با انتشار ورود بانک مرکزی به بازار سکه این فلز زرد رنگ ریزش قابل توجهی را ثبت کرد. قیمت سکه عصر دیروز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بسته شد.

در همین راستا، روز گذشته بانک مرکز از بسته طلایی خود رونمایی کرد. آنطور که در خبرها آمده روز گذشته بانک‌ مرکزی سیاست‌های جدید خود در حوزه طلا و سکه را اعلام کرد. به این ترتیب محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک‌مرکزی از آغاز ضرب سکه جدید و بدون تاریخ با هدف افزایش ذخایر ارزی کشور خبر داد. به گفته فرزین، رئیس کل بانک‌مرکزی توان ضرب روزانه ۲۰ هزار سکه را دارد. همچنین مطابق اعلام بانک‌مرکزی، اولین عرضه شمش طلا از چهارشنبه، ۲۷دی‌ماه آغاز خواهد شد. به گفته مدیرعامل مرکز مبادله، قیمت‌ طلا در این عرضه‌ها نزدیک به قیمت‌های روز و مبتنی بر عرضه و تقاضا خواهد بود.

البته این پایان ماجرا نبود و در معاملات پشت‌خطی هم سکه‌بازان شاهد تداوم ریزش قیمت سکه بودند. سکه در بازار شبانه تا ۳۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پایین‌آمده بود. گفته می‌شود که نرخ دلار هم شب گذشته تا کف کانال ۵۲ هزار تومان عقب‌نشینی کرده بود. تمام اتفاقات اخیر موجب شده برخی از معامله‌گران بر این نظر باشند که بازار امروز هم سکه جانی برای صعود نداشته باشد و حتی پیش‌بینی کنند که سکه امروز با گپ منفی باز شود. البته قیمت طلای جهانی هم اندکی بالا رفته و به ۲۰۵۴ دلار رسیده است. برخی امیدوارند طلا تا حدود مانع ریزش سنگین سکه شود.

سکه در حال حاضر مرز ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و از طرف دیگر اگر پایین مرز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت دهد احتمال برگشت به کانال ۳۰ میلیون تومان قوی خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد