اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وضعیت پرریسک در بازار سکه/ قیمت سکه آماده برای ریزش

برخی از تحلیلگران اقتصادی می‌گویند وضعیت بازار سکه پرریسک شده است و در صورتی که دلار و طلای جهانی نزولی شود احتمالا اصلاح قیمت سکه قوی است. برخی هم می‌گویند در صورت ورود بازارساز قیمت سکه کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته جهش قابل توجهی را ثبت کرد. فعالان بازار می‌گفتند روند معاملات سکه امامی هیجانی شده است.

قیمت سکه در اولین روز هفته با رشد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی مواجه شد. دیروز سکه امامی در ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بازگشایی کرد و در نهایت با ۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بسته شد. بررسی‌های نشان می‌دهد همزمان با افزایش قیمت‌ها حباب این فلز گران‌بها هم رشد معناداری کرده است.

دیروز حباب سکه تا نزدیک ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالا رفته بود اما در نهایت بر روی ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قرار گرفت. آخرین باری که حباب سکه این مرز را لمس کره بود به اواخر خرداد ماه بر گردد. البته در اردیبهشت ماه هم حباب سکه به طور معناداری افزایش پیدا کرده بود.

همچنین قیمت تتر در معاملات شبانه شب گذشته تا حدودی کاهشی شد و و در زمان تدوین این گزارش در حدود 53 هزار تومان معامله شد که در مقایسه با قیمت دلار پایین‌تر بود. برخی از تحلیلگران اقتصادی می‌گویند وضعیت بازار سکه پرریسک شده است و در صورتی که دلار و طلای جهانی نزولی شود احتمالا اصلاح قیمت سکه قوی است. برخی هم می‌گویند در صورت ورود بازارساز قیمت سکه کاهش بیشتری را تجربه خواهد کرد.

تکنکالیست‌ها می‌گویند قیمت سکه در حال حاضر مرز مقاومتی 33 میلیون و 500 هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و در مقابل مرز 33 میلیون و 200 هزار تومان برای سکه مهم است. در صورتی که از این مرز عقب‌نشینی کند احتمال کاهش تا سطح 32 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد