اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر خوش از مسکن ملی؛۱۲۰ هزار خانواده خانه‌ دار می‌شوند

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: تا پایان امسال۱۲۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش سایت طلا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: تا پایان امسال۱۲۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت آن بنیاد تشریح کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبق آخرین آمار، ۶۰۶ هزار و ۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی در روستاها و شهرها توسط بنیاد مسکن به مرحله اجرا درآمد که از این میزان ۲۱۹ هزار و ۳۹۵ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

صالحی افزود: در حال حاضر ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط بنیاد در حال ساخت است که ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ واحد آن روستایی و ۱۸۸هزار و ۶۲۸ واحد شهری است.

به گفته وی، میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای روستایی در حال ساخت حدود ۷۹ درصد و میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای شهری ۲۷ درصد برآورد می‌شود.

صالحی تصریح کرد: در برنامه است تا پایان سال جاری ۱۲۰ هزار واحد که ۱۰۰ هزار واحد آن روستایی و ۲۰ هزار واحد آن شهری است تحویل متقاضیان شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد