اونس طلا2331.79
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

فروش اقساطی خودرو فردا ۵۱۱ در دیماه آغاز شد+ مبلغ اقساط

گروه خودروسازی فردا موتورز با عرضه مجدد خودرو فردا ۵۱۱ در طرح فروش اقساطی برای دی ماه ۱۴۰۲، این سدان چینی را دوباره به بازار ایران آورده است.

به گزارش سایت طلا، گروه خودروسازی فردا موتورز با عرضه مجدد خودرو فردا ۵۱۱ در طرح فروش اقساطی برای دی ماه ۱۴۰۲، این سدان چینی را دوباره به بازار ایران آورده است.

جدول شرایط فروش اقساطی خودرو فردا ۵۱۱

نام خودرو پیش پرداخت اول پیش پرداخت دوم مبلغ اقساط ۲۴ ماهه سود مشارکت
فردا ۵۱۱ ۳۱۶,۰۰۰,۰۰۰ ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ ۱۸,۵۳۰,۹۰۰ ۱۸ درصد

در طرح فروش اقساطی فردا ۵۱۱ قرار است این خودرو در دو مرحله پیش پرداخت به ترتیب ۳۱۶ میلیون تومان و ۷۹ میلیون تومان و مابقی به صورت اقساط ۲۴ ماهه با سود مشارکت ۱۸ درصد خدمت مشتریان ارائه شود. موعد زمان تحویل خودرو از زمان ثبت نام حداکثر ۱۲۰ روز خواهد بود.

شرایط فروش ویژه اقساطی این خودرو تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت و قیمت اعلامی این خودرو از سوی فردا موتورز حدود ۸۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به رقیب‌هایی که در این بازه قیمتی می‌بیند، رقابت سختی را پیش روی خود خواهد داشت.

خودرو سدان فردا ۵۱۱ به‌عنوان چهارمین محصول مونتاژی گروه خودروسازی فرداموتورز محسوب می‌شود و اولین بار این خودرو در سال ۱۴۰۰ وارد بازار ایران شد. این محصول که در واقع یکی از خودروهای گروه خودروسازی چانگان چین است با نام چانگان آلسوین (Alsvin) در بازار جهانی عرضه می‌شود. از سال ۱۴۰۰ با ورود نسل دوم این خودرو به بازار ایران توسط شرکت فردا موتورز، نام آن به فردا 511 تغییر کرد و پس از عرضه در مدل‌های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و با یک وقفه، اکنون نیز فردا موتورز به فکر عرضه مجدد این خودرو با شرایط اقساطی افتاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد