اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعترافات تلخ تیری آنری

اسطوره توپچی‌ها از روزهای سختش گفت و اعتراف کرد برای مدت‌های طولانی دروغ می‌گفته است.

به گزارش سایت طلا و به نقل از اسپورت، تیری آنری (۴۶ ساله) که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۸ را دارد در مصاحبه‌ای با قسمتی ویژه از پادکست «خاطرات مدیرعامل» از روزهای سختش سخن به میان آورد.

او گفت: برای مدت طولانی دروغ گفتم زیرا جامعه آماده نبود که سخنان واقعی‌ام را بشنود. در طول زندگی و از زمان به دنیا آمدنم احساس افسردگی داشته‌ام اما آیا خودم این را می‌دانستم؟ نه. آیا کاری برای بهبودی انجام دادم؟ نه. اما خودم را با زندگی سازگار کردم.

اسطوره توپچی‌ها ادامه داد: در زندگی یاد گرفته بودم که باید همواره قدم رو به جلو داشت و همیشه به این اصل پایبند بودم؛ به استثنای دوران کرونا که مجبور به توقف شدم. در دوران سخت کرونا دیگر نمی‌توانستم برنامه‌هایم را آنگونه که یاد گرفته بودم اجرا کنم.

تیری آنری سال ۲۰۱۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او برای یک دوره مربیگری راهی مونترال کانادا شد و به‌ناچار یک سال را دور از فرزندانش گذراند. او می‌گوید دوری از خانواده و فرزندان کاملا رویش تاثیر گذاشت و لحظات سختی را برایش رقم زد. او گفت: تقریبا هر روز گریه می‌کردم؛ به طوری که اشک‌هایم خود به‌ خود سرازیر می‌شد. نمی‌دانم شاید آن اشک‌ها مدت‌های طولانی بود که در من بوده و آماده جاری‌شدن بودند.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد