اونس طلا2332.8
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

آخرین وضعیت و حال عمومی معاون وزیر ‌صنعت پس از سانحه رانندگی+ فیلم

پزشک معالج معاون وزیر صنعت، گفت: با اسرار شخص معاون وزیر و همراهان ایشان به دلیل سهولت در رفت و آمد و دلایل دیگر محمد مهدی برادران به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شد.

به گزارش سایت طلا، پزشک معالج معاون وزیر صنعت، گفت: با اسرار شخص معاون وزیر و همراهان ایشان به دلیل سهولت در رفت و آمد و دلایل دیگر محمد مهدی برادران به بیمارستان خاتم الانبیا تهران منتقل شد.

پرویز ایزدفر با اشاره به آخرین وضعیت و حال عمومی برادران، اظهار کرد: در حادثه رانندگی معاون وزیر صمت از ناحیه سمت راست قفسه سینه دچار آسیب و شکستگی دنده شده بود و از نظر تنفسی وضعیت مطلوبی نداشت.

وی ادامه داد: با تلاش‌های کادر درمان بیمارستان رازی قزوین وضعیت بیمار بهتر شده و علائم حیاتی‌ در حالت نرمال قرار دارد.

پزشک معالج محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به دلیل وجود اندکی خون در ریه بیمار آمادگی خود را جهت انجام سیر مراحل درمان در قزوین اعلام کردیم.

ایزدفر یادآور شد: با اسرار شخص معاون وزیر و همراهان وی به دلیل سهولت در رفت و آمد و دلایل دیگر برادران به بیمارستان خاتم‌الانبیا تهران منتقل شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین با اشاره به حادثه رانندگی رخ داده برای محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه ۲ سرنشین دیگر این چنین اظهارکرد: با اعلام وقوع یک فقره سانحه رانندگی در کنار گذر شمالی قزوین، بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

حسن اسماعیلی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی که یکی از آنها محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود به همراه ۲ سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله توسط گروه اعزامی به یکی از مراکز درمانی قزوین منتقل شدند.

به گفته وی، شدت حادثه بیشتر برای معاون صنایع عمومی وزارت صمت که ضربه به سر و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر نیز خوب توصیف شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد