اونس طلا2338.85
مظنه14,696,000
18 گرم3,392,500
ارزش سکه33,110,088
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

وزیر کشور: چند مظنون انفجار تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور گفت: نیروهای امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از ‌عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

به گزارش سایت طلا، احمد وحیدی در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: نیروهای امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از ‌عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند، افزود: تمام عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی و دستگر خواهند شد.

وزیر کشور با بیان اینکه اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم های تروریست‌پرور هستند در چنگ قدرت دستگاه های اطلاعاتی هستند و با سرعت برخورد می‌شود.

‌وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از 50 شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شوند و پیکر شهیدان سایر شهرهای استان کرمان نیز در زادگاهشان دفن خواهد شد، ادامه داد: پیکر شهدا در مسیر رسیدن به گلزار شهدای کرمان است و به مرور تشییع و خاکسپاری‌ پیکر‌ شهدا انجام خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه ابدان سایر شهدا ‌به دیگر استان‌ها و شهرهای استان کرمان منتقل خواهد شد،‌‌غیر از کرمان نیز امروز و برخی نیز ممکن است در زمان‌های دیگر تشییع و خاکسپاری انجام شود.

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدا امروز با حضور باشکوه مردم برگزار شد و پیکر شهدا در حال انتقال به گلزار شهداست، تاکید کرد: در این حادثه تروریستی 54 شهید زن، 34 شهید مرد، 12 شهید مهاجر افغانستانی داریم و تعداد 10 نفر نیز زیر 10 سال دار‌ند.

وی با بیان اینکه 56 شهید در گلزار شهدای کرمان دفن‌ می‌شوند‌، ‌گفت: در حالذ حاضر خانواده های شهدا در گلزار حضور دارند‌.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد