اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هوای این 20 استان تا روز یکشنبه برفی و بارانی می شود

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی، از اواخر وقت امشب سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و روزهای 15، 16 و 17 دی، در کشور فعال خواهد بود و موجب بارش برف و باران می‌شود.

به گزارش سایت طلا،صادق ضیائیان در‌باره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از اواخر وقت امشب و روز آینده 15 دی سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران، وزش باد و در نقاط کوهستانی کولاک برف در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان، کرمانشاه و زنجان خواهد شد.

وی ادامه داد: روز شنبه 19 دی در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان و مرکزی، همچنین استان‌های ساحلی خزر و خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف و باران، وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف خواهیم داشت.

روز یکشنبه 17 دی سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال خواهد بود و موجب بارش در شرق هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان خواهد شد و سپس از کشور خارج خواهد شد.

وی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری، همراه با وزش باد، فردا شب افزایش ابر و روز شنبه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود؛ روزهای یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو آسمان تهران صاف است، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 10 و 3 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد