اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

محدودیت‌های جدید ترافیکی اعلام شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته منتهی به شانزدهم دی را در برخی محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت طلا،بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۶ دی از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۱۵ دی تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ جمعه ۱۵ دی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد همه خودرو‌های تریلر همچنان از محور هراز نیز ممنوع اعلام شده است.

تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است، اجرای محدودیت‌های ترافیکی یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و درصورتیکه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد