اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

هتل‌های 5 ستاره استانبول را بشناسید

استانبول، پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری این کشور است.

استانبول، پرجمعیت‌ترین شهر ترکیه و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری این کشور است. یک نکته جالب در مورد استانبول، گستردگی آن در دو قاره آسیا و اروپاست که آن را به شهری استراتژیک و مهم تبدیل کرده است. توجهی که این شهر به گردشگری خود دارد، سبب شده تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره بسیاری در سطح شهر وجود داشته باشند. برای اقامت در این شهر زیبا و تاریخی، می‌توانید یکی از بهترین هتل های استانبول را برای اقامت انتخاب کنید. در این مقاله، نگاهی به هتل‌های لوکس و پنج ستاره این شهر خواهیم داشت.

بهترین هتل‌های استانبول در کدام منطقه واقع شده‌اند؟

استانبول، شهر وسیعی است که به سبب توجه زیاد به صنعت گردشگری، امکانات قابل‌قبولی را به مسافران ارائه می‌دهد. در هر گوشه از این شهر، هتل‌های لوکس و مجللی به چشم می‌خورند که در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مسافران هستند. بااین‌حال، اگر می‌خواهید بهترین هتل‌های شهر را رزرو کنید، لازم است اطلاعاتی کافی، درباره بهترین مناطق این شهر داشته باشید. برخی از مناطق استانبول، برای اقامتی دل‌نشین و رویایی، انتخاب فوق‌العاده‌ای هستند. این موضوع را می‌توان ازنظر دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی یا مراکز خرید بررسی کرد. در ادامه، چند مورد از بهترین منطقه‌های استانبول برای رزرو هتل را معرفی کرده‌ایم:

منطقه سلطان احمد: منطقه سلطان احمد، ازنظر دسترسی به آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی بی‌نظیر است. این منطقه قلب فرهنگ و تمدن استانبول محسوب می‌شود. هتل‌های این منطقه از استانبول بسیار شیک و لاکچری هستند؛ بااین‌وجود هزینه اقامت در آن‌ها، چندان زیاد نیست.

منطقه بی‌اوغلو: بی‌اوغلو، در شمال منطقه سلطان احمد قرارگرفته و خیابان استقلال و میدان تکسیم در این منطقه از شهر واقع‌شده‌اند. این منطقه می‌تواند بهترین انتخاب، برای اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل استانبول باشد.

منطقه کاراکوی: منطقه کاراکوی را می‌توان بهترین منطقه استانبول برای رزرو هتل دانست. در این منطقه از شهر، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، مراکز خرید و هتل‌های متعددی واقع‌شده‌اند. اگر به دنبال بهترین هتل‌های شهر استانبول هستید، حتماً به منطقه کاراکوی سر بزنید!

مروری بر بهترین هتل‌های لوکس استانبول

هتل‌های پنج ستاره، لوکس‌ترین هتل‌هایی هستند که می‌توانید در هر شهری رزرو کنید. البته باید به قیمت این هتل‌ها هم توجه داشته باشید؛ چراکه هتل‌های پنج ستاره، در رده‌ی هتل‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرند. برای تجربه اقامتی رویایی در شهر استانبول، چند مورد از بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول را، در این قسمت به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان، در نزدیکی میدان تکسیم، یکی از زیباترین هتل‌های پنج ستاره استانبول است که اقامتی رویایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این هتل، دسترسی آسانی به مهم‌ترین مکان‌های شهر دارد؛ به‌همین دلیل، می‌توانید به‌راحتی از اماکن تاریخی و دیدنی استانبول بازدید نمایید. نخستین چیزی که درباره هتل دیوان، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، معماری این هتل است؛ ترکیبی از معماری مدرن با المان‌های سنتی ترکیه، تصویر زیبایی را خلق‌کرده است.۱۹۱ اتاق‌ بزرگ و دل‌باز هتل دیوان، در ۱۱ طبقه به زیباترین شکل ممکن طراحی‌شده‌اند و مناظر فوق‌العاده‌ای از شهر را به نمایش می‌گذارند.

اگر اهل امتحان کردن خوراکی‌های خوشمزه هستید، خوب است سری به رستوران دیوان لوکانتا، در هتل بزنید و انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را امتحان کنید. همچنین می‌توانید از رستوران ژاپنی مارومی، برای چشیدن طعم غذاهای آسیای شرقی استفاده کنید. دوستداران شیرینی و شکلات نیز می‌توانند از قنادی هتل، انواع شیرینی‌های کشور ترکیه را تهیه کنند. همچنین، امکانات تفریحی هتل دیوان نیز با بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید از مرکز ورزشی مجهز هتل استفاده کرده و یا برای از بین بردن خستگی مسیر، از یک ماساژ حرفه‌ای در این هتل، بهره ببرید.

هتل رافلز

بدون شک، هتل رافلز یکی از بهترین هتل های استانبول، برای اقامتی لوکس محسوب می‌شود.‌ این هتل در سال ۲۰۱۹ بر اساس گزارش مجله Forbes، به‌عنوان تنها هتل پنج ستاره استانبول شناخته شد! بر اساس این گزارش، می‌توان اطمینان حاصل کرد که هتل رافلز، بالاترین سطح امکانات را به مراجعه‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. هتل رافلز، ۱۸۵ اتاق دارد که همه آن‌ها با امکاناتی نظیر حمام، آشپزخانه، یخچال، مینی‌بار، قهوه ساز و… در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند.

از‌جمله مهم‌ترین ویژگی‌های هتل رافلز، می‌توان به امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ آن اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، سالن یوگا، سالن بدن‌سازی و مواردی ازاین‌دست، در محیط هتل بهره‌مند شوید.

هتل ماریوت

هتل ماریوت، یکی دیگر از هتل های استانبول، هتلی لوکس در منطقه شیشلی است که در سال ۲۰۱۳ در ۳۵ طبقه ساخته شد. در این هتل، ۲۵۹ اتاق وجود دارد که هر یک از آن‌ها، محیطی مجلل و آرام را برای اقامتی به‌یادماندنی در اختیارتان قرار می‌دهند. در این هتل، تمام امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود، ارائه می‌شوند؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به امکانات رفاهی و ورزشی مختلف، همچون استخر،‌ سونا، باشگاه بدن‌سازی، زمین تنیس و همچنین رستوران‌های مجلل اشاره داشت.

هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس، در سال ۲۰۱۴ ساخته شد و جالب اینکه در همان زمان افتتاح، به‌عنوان یکی از هتل‌های تازه تأسیس پنج ستاره معرفی شد. این هتل، ۱۸۶ اتاق دارد که در 12 کلاس مختلف ارائه می‌شوند. به همین خاطر، می‌توانید بسته به سلیقه و نیازتان، یکی از این ۱۲ کلاس را برای اقامت خود انتخاب نمایید. شانگری لا بسفروس، در منطقه تکسیم واقع‌شده و دسترسی مناسبی به نقاط مهم شهر دارد. هرگونه خدمات رفاهی که مدنظر داشته باشید، در این هتل لوکس ۵ ستاره به شما ارائه خواهد شد.

بهترین هتل‌های ترکیه را از طریق وب‌سایت فلای تودی رزرو کنید

خوشبختانه رزرو هتل‌های خارجی، این روزها باوجود مجموعه‌ای نظیر فلای تودی، به‌راحتی انجام می‌شود. این مجموعه بیش از ۱.۵ میلیون هتل در سراسر دنیا را پوشش داده و امکان رزرو آنی آن‌ها را فراهم می‌کند. به‌این‌ترتیب، دیگر با دردسر پرداخت دلاری و مشکلاتی از این قبیل مواجه نخواهید بود.

کافی است از طریق آدرس وب‌سایت فلای تودی، وارد صفحه اصلی شوید‌؛ در قسمت بالای سایت، گزینه‌ای به نام «هتل» وجود دارد که امکان دسترسی آسان به هتل‌‌های ترکیه و سایر کشورها را فراهم می‌کند. در ادامه با انتخاب یکی از هتل‌ها، می‌توانید فرآیند رزرو و پرداخت را به‌راحتی انجام دهید. لازم به ذکر است، علاوه بر رزرو هتل، فلای تودی امکان خرید بلیط هواپیما و قطار، اخذ ویزا، تهیه بیمه‌نامه و… را نیز برایتان فراهم کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد