اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فاکتور مصنوعات طلا باید مرحله به مرحله ثبت شود

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:قرار است سازمان امور مالیاتی طی امروز یا فردا برنامه ای در موبایل فعال کند که همکاران نیازی به مراجعه شرکت ها نداشته باشند و با نصب آن برنامه در موبایل می توانند به راحتی فاکتور خود را ثبت کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه با سایت طلا ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر درباره نشست روسای صنف طلا و جواهر کشور با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:واقعیت این است که طلا فروشان مشکلی با سامانه مودیان ندارند و مرحله به مرحله کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد و اجرایی می شود اما درباره سامانه جامع تجارت ایراداتی به تبصره 4 ماده 18مطرح شد و از وزارت صمت درخواست شد تا این مشکلات و ایرادات بررسی شود و نتیجه به فعالان صنعت طلا اعلام شود.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار طلا گفت:ثبت کد ملی در سامانه مودیان لازم نیست و همان فاکتور سنتی اکنون باید به صورت سیستمی و سامانه ای ثبت شود و قرار است سازمان امور مالیاتی طی امروز یا فردا برنامه ای در موبایل فعال کند که همکاران نیازی به مراجعه شرکت ها نداشته باشند و با نصب آن برنامه در موبایل می توانند به راحتی فاکتور خود را ثبت کنند.

نیکخواه در مورد خرید و فروش طلای آب شده گفت:انشالله مشکلی با این داد و ستد نخواهیم داشت و مالیات بر ارزش افزوده ندارد و این موضوع روز گذشته عنوان شد اما فاکتور مصنوعات طلا باید مرحله به مرحله ثبت شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان خاطر نشان ساخت:در جلسات متعدد اعلام کرده ایم افرادی هستند که صرفا برای استفاده اقتصادی و فرار مالیاتی خرید طلا انجام می دهند و بارها گفته ایم این افراد به هیچ عنوان جزو خانوداه طلا و جواهر نیستند.

وی در پایان گفت: انشاله خبرهای خوبی در آینده نزدیک به همکاران صنعت طلا خواهیم داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد