اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه در اولین روز ۲۰۲۴ به کدام سو می رود ؟

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی یکشنبه شب با 29 میلیون و 650 هزار تومان بسته شد. معامله‌گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بتواند بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه امامی به سمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خیز بردارد.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه در شروع معاملات نقدی روز یکشنبه به مسیر افزایشی روز شنبه ادامه داد و به ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید اما در ادامه نزولی شد و با ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسد که در مقایسه با روز شنبه ۵۰ هزار تومان پایین‌تر بود.

امروز اولین روز ژانویه و شروع سال ۲۰۲۴ است و بازار جهانی طلا تعطیل است. فعالان اقتصادی می‌گویند با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی انتظار رکود در بازار ارز داخل برای روز‌ جاری دور از ذهن نیست.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که قیمت طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ بازدهی مثبتی از خود ثبت کرد. این موضوع ناشی از تشدید تنش‌های بین المللی بود. همچنین در حال حاضر تحلیلگران و معامله‌گران نسبت به ادامه روند افزایشی طلا در سال ۲۰۲۴ خوش‌بین هستند.

در حاضر طلای آب شده داخل حمایت 10 میلیون و ۸۲۰ هزار تومان را در پیش دارد و محدوده ۱۰ میلیون و ۹۴۰ تا ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان مقاومت اول طلای آب شده است و‌ پس از آن مقاومت ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان مهم تر است. فارغ از بازار طلا، محرک مهم‌تر قیمت سکه امامی، نرخ دلار است که در این روزها در نیمه اول کانال 50 هزار تومان در نوسان است.

قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی یکشنبه شب با 29 میلیون و 650 هزار تومان بسته شد. معامله‌گران معتقدند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بتواند بالای مرز ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه امامی به سمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خیز بردارد. با این حال اگر مرز 29 میلیون و 650 هزار تومان از دست برود مرز مهم بعد محدوده 29 میلیون و 500 هزار تومان و به دنبالدان مرز 29 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود که برای سکه مهم است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد