اونس طلا2337.71
مظنه15,196,000
18 گرم3,508,000
ارزش سکه34,236,588
قدیم (بهار)38,700,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,600,000
ربع14,800,000

هشدار مهم پلیس؛ ماشین دست دو نخرید

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا به مردم هشدار داد که فریب آگهی‌های مربوط به فروش خودروی دست دوم خارجی را نخورند.

در حالی که برخی کلاهبرداران مجازی آگهی‌هایی را مبنی بر فروش خودروهای وارداتی دست دوم منتشر کرده و برخی آگهی‌ها نیز در خصوص پیش فروش خودروی دست دوم خارجی دست به دست می‌شود، رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد تاکنون حتی یک خودروی دست دوم خارجی وارد کشور نشده است.

سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا به مردم هشدار داد که فریب آگهی‌های مربوط به فروش خودروی دست دوم خارجی را نخورند. سردار هادیانفر تصریح کرد: هنوز آیین نامه اجرایی در خصوص خودروهای دست دوم خارجی در دولت محترم نهایی نشده است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: دوستان گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه در فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام برخی افراد قصد سوء استفاده داشته و با کلاهبرداری پیش فروش می‌کنند؛ مثلاً فیلمی را در امارات می‌گیرند که قیمت این ماشین اینقدر است؛ اگر این ماشین را می‌خواهید به فلان جا مراجعه کنید و آن‌قدر دلار یا ریال بدهید.

سردار هادیانفر خاطر نشان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید هوشیارتر عمل کرده و تا از طریق دولت یا پلیس راهور به صورت رسمی در این خصوص صحبت نشده و موانع برطرف نشده است به کسی پول پرداخت نکنند تا فردا دچار مشکل نشوند.

واردات خودروهای دست دوم به کجا رسید؟

رئیس پلیس راهور با اشاره به روند پیشرفت آیین‌نامه اجرایی خودروهای خارجی گفت: اگرچه جلسات زیادی گذاشته شده ولی هنوز موارد نهایی نشده و با توجه به آنکه آیین نامه نهایی نیست حجم موتور، شرایط قیمت و عوارض گمرکی مشخص نشده است؛ حتی در خصوص منشأ ارز که باید خارجی باشد و در دستورالعمل مشخص شده نیز ابلاغی صورت نگرفته است.

چندی پیش ویدئویی مبنی بر واژگوی اولین محموله خودروهای کارکرده وارداتی در محور شیراز به اصفهان در فضای مجازی وایرال شد که سرپرست سازمان توسعه تجارت اصل این ویدئو را تکذیب کرده و اعلام کرد هنوز آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم نهایی و ابلاغ نشده و هیچ خودروی دست دومی وارد کشور نشده است.

مهدی ضیغمی درباره ویدئوی مذکور گفت: احتمالا این محموله‌ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده مربوط به خودروهایی است که از طریق خاک ایران به کشورهای دیگر ترانزیت می‌شود.

وز نهم مهرماه نیز رئیس کل گمرک ایران گفت: در حال حاضر رفت و برگشت‌های کارشناسی انجام شده اما هنوز آیین‌نامه اجرایی واردات خودروهای دست دوم نهایی نشده است.

حمد رضوانی‌فر افزود: در زمان حاضر رفت‌وبرگشت‌های کارشناسی انجام شده اما هنوز آیین‌نامه اجرایی واردات خودروهای دست‌دوم نهایی نشده است و به همین دلیل واردات خودروهای دست‌دوم صورت نگرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد