اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط افزایش قیمت سکه در معاملات امروز

فعالان اقتصادی می‌گویند در حال حاضر هم قیمت دلار و هم قیمت سکه در مرز حساسی قرار گرفته‌اند. به عقیده آنان در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بتواند بالای مرز جان سخت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه امامی هم به سمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خیز بردارد.

به گزارش سایت طلا، بازار ارز تهران در اولین روز هفته شاهد افزایش قیمت دلار بود همین امر موجب شد قیمت سکه امامی هم جهش قابل توجهی را ثبت کند. این فلز گران‌بهای داخلی دیروز تا ۲۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بالا رفت که نسبت به‌روز پنجشنبه گذشته ۲۵۰ هزار تومان افزایش را ثبت کرده است.

در معاملات پشت‌خطی سکه توانست مرز یاد شده را حفظ کند و در مقایسه با عصر شنبه رنج بود. برخی از معامله‌گران معتقدند از زمانی که بازار طلا متشنج شده این احتمال وجود دارد که بخشی از خریداران طلا به بازار سکه کوچ کرده باشند.

فعالان اقتصادی می‌گویند در حال حاضر هم قیمت دلار و هم قیمت سکه در مرز حساسی قرار گرفته‌اند. به عقیده آن در صورتی که نرخ دلار در روز جاری بتواند بالای مرز جان سخت ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان ماندگار شود این احتمال وجود دارد که قیمت سکه امامی هم به سمت ۲۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خیز بردارد. تکنکالیست‌ها می‌گفتند اگر سکه به این مرز برسد در گام بعد احتمال شکست مرز ۳۰ میلیون تومان وجود دارد . البته این اتفاق مستلزم اخبار قوی و حمایت تمام قد طلا و دلار از بازار سکه خواهد بود.

از نظر تکنیکالی سکه پایین سقف کانال نزولی خود قرار دارد. تا‌کنون موفق شده است مقاومت محدوده نیمه کانال ۲۹ میلیون تومانی را بشکند و در بالای آن بایستد. در حال حاضر تمام نگاه‌ها به اونس جهانی طلا است در صورتی که نزول شاخص دلار و تقویت اونس جهانی ادامه داشته باشد همچنان می‌توان به بالا رفتن بازار طلا امیدوار بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد