اونس طلا2337.71
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

اگر شخصی کریسمس پارسال ۱۰۰ دلار بیت کوین خریده بود اکنون چقدر سرمایه داشت؟

اگر شخصی کریسمس پارسال ۱۰۰ دلار بیت کوین، ۱۰۰ دلار سولانا و یک سبد سرمایه ۳۰۰ دلاری شامل دوج کوین، اتریوم و بیت کوین خریداری کرده بود، این فرد اکنون چقدر سرمایه داشت و چقدر سود کرده بود؟

اگر شخصی کریسمس پارسال ۱۰۰ دلار بیت کوین، ۱۰۰ دلار سولانا و یک سبد سرمایه ۳۰۰ دلاری شامل دوج کوین، اتریوم و بیت کوین خریداری کرده بود، این فرد اکنون چقدر سرمایه داشت و چقدر سود کرده بود؟

قبل از هر چیز لازم است بدانیم که در ۵ دی ۱۴۰۱ برابر با ۲۶ دسامبر ۲۰۲۲، قیمت تتر در صرافی‌های داخلی در حدود ۴۲ هزار تومان بود و بیت کوین نیز در این تاریخ در حدود ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد.

اکنون در دی ۱۴۰۲، هر تتر معادل ۵۰ هزار تومان و قیمت بیت کوین در حدود ۴۲ هزار دلار است. اگر فردی سال گذشته ۱۰۰ دلار بیت کوین خریده بود، یعنی حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده بود، اکنون حدود ۱۶۰ درصد سود به دست آورده بود و تقریبا ۲۶۰ دلار بیت کوین داشت. با احتساب هر تتر ۵۰ هزار تومان، این فرد اکنون ۱۳ میلیون تومان سرمایه داشت.

این موضوع درباره سولانا جذاب‌تر است! هر عدد سولانا پارسال کریسمس، کمتر از ۱۲ دلار ارزش داشت اما امسال قیمت سولانا به ۱۲۰ دلار رسیده و حدود ۱۰۰۰ درصد سود خالص را به جیب خریداران واریز کرده است. با این حساب اگر فردی ۱۰۰ دلار سولانا خریداری کرده بود، اکنون ۱۱۰۰ دلار سولانا داشت که معادل ۵۵ میلیون تومان بود.

حالا اگر شخصی یک سبد سرمایه ۳۰۰ دلاری شامل دوج کوین، اتریوم و بیت کوین خریداری کرده بود اوضاع چطور بود؟ یک سبد ۳۰۰ دلاری متشکل از سه ارز دیجیتال برتر، امروز ۵۵۹.۶۱ دلار ارزش دارد که ۸۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

یکی از سنت‌های کریسمس به ویژه در غرب، هدیه دادن است. شاید بهتر باشد خرید ارزهای دیجیتال را به عنوان یک هدیه استثنایی برای عزیزانمان در نظر بگیریم. اعضای خانواده احتمالا از سود هر یک از این ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند.

برای مقایسه، سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در SPDR S&P ۵۰۰ ETF Trust که شاخص S&P ۵۰۰ را دنبال می‌کند، امروز به ارزش ۱۲۳.۷۲ دلار رسیده بود که این نشان دهنده بازدهی ۲۳.۷ درصدی است که نسبت به سود رمزارزها ناچیز تلقی می‌شود. کریسمس امسال احتمالا برای افرادی که سال گذشته ارز دیجیتال خریده‌اند بسیار شادتر خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد