اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بلیت متروی تهران یک هفته رایگان شد + جزییات

شهرداری تهران از رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس به مدت یک هفته خبر داد.

به گزارش سایت طلا، شهرداری تهران از رایگان شدن بلیت مترو و اتوبوس به مدت یک هفته خبر داد.

شهرداری تهران به مناسبت روز زن قصد دارد تا به مدت یک هفته امکان استفاده از خدمات رایگان را برای بانوان فراهم کند. بر اساس اعلام شهرداری زنان و مادران به صورت رایگان از برخی امکانات مانند بلیت رایگان مترو و اتوبوس، امکانات رفاهی اراضی عباس آباد، اکران فیلم در پردیس‌های سینمایی، امکانات ورزشی سازمان ورزش، امکانات تفریحی برج میلاد و... تحت پویش «قدردانیم» با عنوان «شهر قدردان توست» در این ایام بهره‌‎مند شوند. پویش آزادی زنان و مادران زندانی جرایم مالی و غیرعمد هم امسال برگزار خواهد شد.

تاریخ روز مادر در سال ۱۴۰۲

روز مادر 1402 روز چهارشنبه 13 دی ماه است.

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲

۳ January ۲۰۲۴

۲۰ جمادی الثانی ۱۴۴۵

قیمت بلیت مترو 1402

اگر مسافر تهران هستید یا به ندرت از مترو استفاده می‌کنید، شاید علاقه‌ای به پرداخت هزینه‌ی اضافی برای کارت بلیط و شارژ آن نداشته باشید. در این صورت بهتر است از بلیط تک سفره استفاده کنید. برای خرید این بلیت کافی است به باجه بلیط فروشی داخل مترو کرده و یک بلیط تک سفره از متصدی باجه درخواست کنید. برای استفاده از آن نیز فقط کافی است، موقع وارد شدن به گیت ورودی مترو، بلیط کاغذی را روی ماژول اسکنر گیت قرار دهید. بعد از عبور موفق، دیگر به بلیت یک بار مصرف نیازی ندارید.

قیمت بلیت مترو تک سفره در نیمه دوم سال 1402 برای خطوط اصلی معادل 4 هزار تومان و برای خط 5 که مسیر بین کرج و تهران است کمی گران‌تر بوده و معادل 5 هزار تومان است. البته اگر بخواهید در این خط تا هشتگرد هم بروید باید 9 هزار تومان هم هزینه کنید. آخرین قیمت استثنا نیز مربوط به بلیت تک سفره فرودگاه امام خمینی است که 15 هزار تومان قیمت دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد