اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط سکه برای صعود دوباره در معاملات امروز

یکی از دلایل رشد قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دو روز قبل رشد شارپی قیمت طلای جهانی بود. با این حال،قیمت اونس طلا بامداد شنبه تقریبا ۳ دلار افت کرد و بر روی ۲۰۶۲ دلار قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا، بازار سکه روز پنجشنبه گذشته شاهد صعود قیمت سکه امامی بود. این فلز گران‌بهای داخلی دو روز قبل با ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته شد که نسبت به روز چهارشنبه ۱۰۰ هزار تومان بالاتر بود.

همچنین قیمت طلای آبشده با افزایش در معاملات چهارشنبه به مرز مقاومت ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید. از منظر تکنیکالیست‌ها این مقاومت سقف مثلث ایجاد شده در چارت بوده است.

از سوی دیگر هر اونس طلا روز پنحشنبه تا 2088 دلار بالا رفت که بیشترین قیمت از ۴ دسامبر، زمانی که شمش به اوج خود رسید، بود.با این حال پس از رسیدن به بالاترین سطح بیش از سه هفته گذشته در عصر پنجشنبه کاهش یافت، زیرا افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا موجب تضعیف انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در اوایل سال آینده شد.

یکی از دلایل رشد قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دو روز قبل رشد شارپی قیمت طلای جهانی بود. با این حال، قیمت اونس طلا بامداد شنبه تقریبا ۳ دلار افت کرد و بر روی ۲۰۶۲ دلار قرار گرفت.

به عقیده معامله‌گران، در حال حاضر محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا محدوده ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مقاومت سکه امامی در سقف کانال است. همچنین در حال حاضر اولین حمایت مهم سکه امامی محدوده ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که هم سطح حمایت ۲۳ درصدی فیبوناچی است. در صورتی که سکه مقاومت محدوده سقف کانال را بشکند می‌تواند به عنوان لیدر در بازار ارز و طلا عمل کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد