اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امن‌ترین مکان هنگام وقوع زلزله در تهران کجاست؟ + فیلم

در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه تهران پخش شد کارشناسان امن‌ترین مکان تهران هنگام وقوع زلزله را معرفی کردند.

به گزارش سایت طلا، در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه تهران پخش شد کارشناسان امن‌ترین مکان تهران هنگام وقوع زلزله را معرفی کردند.

در تمامی ادوار گذشته همواره مدیریت شهری یکصدا نسبت به وقوع زلزله هشدار‌های لازم را داده‌اند، اما در دوره مدیریت جدید شاهد چندصدایی در این حوزه مهم هستیم.

از سویی، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران که در حوزه معماری و شهرسازی سابقه دارد، صراحتاً می‌گوید: «اگر در تهران زلزله بزرگ‌مقیاس رخ دهد؛ ما شاهد فاجعه بزرگ تاریخ خواهیم بود.»

از سوی دیگر شهردار تهران که این روز‌ها علاوه بر حواشی زندگی شخصی‌اش، در کنار بلاتکلیف بودن ۱۷ هزار میلیارد تومان و نارضایتی کارکنانش به دلیل عدم ترمیم قانونی حقوق‌شان، اظهارات نسجیده و غیرکارشناسی او درباره کودکان کار و حجاب‌بانان، معتقد است: «نباید ترس بی‌جا برای مردم به وجود آورد».

حال این نگرانی بیش از همیشه مطرح می‌شود که در فضایی چندصدایی چه تصمیماتی برای شهر تهران اتخاذ خواهد شد که سایه آن می‌تواند گره بزرگی برای شهر تهران در وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله باشد.

روز گذشته مصادف با زلزله بم در ۵ دی ۱۳۸۲ با بزرگی ۶/۶ دویست‌وسومین جلسه شورای شهر تهران به این موضوع اختصاص یافت. به همین دلیل حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در صحن شورا حضور یافت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد