اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر مهم؛ یارانه سوخت حذف می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه به دنبال حذف یارانه سوخت تحویلی به ایرلاین‌هاست، گفت: این موضوع فعلاً در مراحل کارشناسی قرار دارد.

به گزارش سایت طلا، عاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه به دنبال حذف یارانه سوخت تحویلی به ایرلاین‌هاست، گفت: این موضوع فعلاً در مراحل کارشناسی قرار دارد.

شهریار افندی زاده در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قرار است یارانه سوخت تحویلی به شرکتهای هواپیمایی داخلی حذف شود، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی داخلی موافق حذف سوخت یارانه‌ای نیستند.

وی با بیان اینکه لاین‌ها استدلال‌هایی برای این مخالفت دارند افزود: میزان سوخت تحویلی به شرکت‌های هواپیمایی در کل مصرف سوخت کشور تاثیری ندارد.

وی تاکید کرد: هنوز تصویر نهایی برای این منظور اتخاذ نشده است. سازمان برنامه و بودجه با استدلال‌هایی که می‌آورد به دنبال حذف یارانه سوخت شرکت‌های هواپیمایی است.

عاون بیان کرد در مجموع حذف سوخت یارانه‌ای شرکت‌های هواپیمایی در اختیار هیئت دولت است و این مسئله در مراحل کارشناسی به سر می‌برد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد