اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرصت ویژه برای دارندگان کارت سوخت

شرکت ملی نفت به دارندگان کارت سوخت که طی سال جاری از سهمیه ذخیره بنزین خود استفاده نکردند، هشدار داد.

شرکت ملی نفت به دارندگان کارت سوخت که طی سال جاری از سهمیه ذخیره بنزین خود استفاده نکردند، هشدار داد.

سال گذشته بود که شرکت ملی نفت به مالکین خودرو یا موتورسیکلت که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند، توصیه کرد هر چه سریع تر با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ نسبت به ثبت درخواست نسخه المثنی اقدام کنند.

فرصت ویژه برای دارندگان کارت سوخت

طبق اعلام شرکت ملی نفت مالکین خودرو و دارندگان کارت سوخت مستلزم هستند تا پایان سال جاری (۱۴۰۱) حداقل یک بار از این کارت سوخت استفاده کرده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کنند، در غیر این صورت کارت غیرفعال شده و می سوزد.

هنوز اطلاعیه رسمی درباره باطل شدن کارت سوخت به دلیل عدم استفاده در سال ۱۴۰۲ منتشر نشده است اما برخی افراد به هر دلیلی از کارت سوخت استفاده نمی کنند و حتی اعتنایی به سوختن سهمیه بنزین خود ندارند. با این وجود طبق اعلام سال گذشته شرکت نفت این دسته افراد نیز بهتر است برای اطمینان از عملکرد صحیح و فعال نگه داشتن کارت سوخت خود حداقل یک بار تا پیش از پایان سال جاری از آن استفاده کنند.

افزایش قیمت بنزین در راه است؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مورد آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت پس از حمله سایبری روز دوشنبه عنوان کرد: همه‌اکنون تقریبا همه جایگاه‌های سوخت وارد مدار شده‌اند و با تلاش شبانه روزی سعی کردیم، ابتدا دسترسی همه مردم به بنزین را فراهم کنیم. همچنین در حال حاضر ۴۰ درصد از کل جایگاه‌ها نیز به صورت آنلاین به سامانه هوشمند سوخت متصل هستند و در اسرع وقت با همت همکاران بنده در شرکت پخش و جایگاه‌داران زحمتکش، در همه جایگاه‌ها امکان استفاده از بنزین سهمیه‌ای فراهم خواهد شد.

سالاری‌نسب گفت: سهمیه بنزین شهروندان محفوظ است و اخبار مربوط به افزایش قیمت بنزین شایعه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد