اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توافق جدید سازمان امور مالیاتی و صنف طلا و جواهر كذب محض است

سازمان امور مالیاتی کشور مطالب برخی از رسانه ها را که در آن به توافق جدید سازمان امور مالیاتی و صنف طلا و جواهر برای دریافت سه درصد مالیات بر ارزش افزوده ، صرفا از فروشنده نهایی اشاره شده است؛ تکذیب کرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران،سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده از مهر1387 به صورت مرحله ای به اجرا درآمده است و با توجه به فراخوان های متعدد، همه واردکنندگان کالا از جمله وارد کنندگان طلا و جواهر حائز شرایط مرحله اول اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده شدند و درحال حاضر مالیات و عوارض ارزش افزوده در مبادی گمرکی دریافت می شود.

با توجه به فراخوان های مراحل اول تا سوم ، تولیدکنندگان طلا که حائز شرایط مرحله اول تا سوم باشند ، مکلف به اجرای قانون از تاریخ های اعلام شده هستند.

دیگر سازندگان طلا در صورتی که حائز شرایط مرحله اول تا سوم نبوده و صرفا برای ساخت مصنوعات طلا در قبال دریافت کارمزد ( حق العمل ) برای سایر اشخاص اقدام کنند ، در این مرحله ( مرحله چهارم ) مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز نخواهند بود.

بنا بر این هیچ توافقی خارج از چارچوب قانون با صنف طلا صورت نگرفته است و فروشندگان طلا و جواهر مطابق اطلاعیه های این سازمان مکلف به اجرای قانون از 1 / 7 / 89 خواهند بود.

همچنین تاکید شده است ؛ هرگونه موضع گیری و اعلام برنامه های سازمان امور مالیاتی درباره مسایل مختلف مالیاتی از طریق کانال های رسمی ارتباطی این سازمان از جمله سایت سازمان یا دیگر مجاری اطلاع رسانی از قبیل نشست های خبری و یا مصاحبه با رسانه های جمعی به اطلاع عموم می رسد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد