اونس طلا2337.71
مظنه14,786,000
18 گرم3,413,300
ارزش سکه33,312,858
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۳ استقلالی

باشگاه پرسپولیس، شکایت خود را از سرمربی، سرپرست و بازیکن تیم استقلال، تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.

به گزارش سایت طلا، باشگاه پرسپولیس با توجه به جمیع اتفاقات و مطالب مطرح شده، در ارتباط با دربی، چند شکایت را در مراجع ذیربط مطرح خواهد کرد.

شکایت نخست پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، خواهد بود که در کنفرانس خبری پیش از مسابقات اظهارات خلاف واقع و غرض ورزانه داشتند که مشخصاً با هدف ایجاد فشار روی تیم داوری و تأثیر روی تصمیم‌های آنها صورت گرفت که این اتفاق هم در بازی به شکل غیر قابل کتمان روی داد.

شکایت بعد از علی سامره، سرپرست تیم استقلال است که پس از بازی برای چندمین بار، رفتار نامناسب و غیر حرفه‌ای خود را در به‌کارگیری الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس و همچنین ادعاهای واهی که مصداق نشر اکاذیب است، تکرار کرد. این نوع از گفتمان شاید با شخصیت ایشان و تیم کاری استقلال سازگار باشد ولی مشخصاً مناسب فضای فوتبال و به هیچ‌وجه در شأن پرسپولیس نیست.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی، کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع، غیرحرفه‌ای و کذب او درباره باشگاه پرسپولیس و اتهام‌زنی راجع به روند داوری‌ها که از قضا زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و ارکان آن نیز هست، شکایت می‌کند.

پرسپولیس همچنین شکایت و اعتراض خود به نحوه عملکرد جانب‌دارانه گزارشگر مسابقه را تقدیم می‌کند. روند گزارش بازی به شکلی بود که گویا اتاق VAR گوش به فرمان وی است و در صحنه‌هایی به سود استقلال خواهان انجام ویدیوچک می‌شد که اصولاً این رویه با آداب به‌کارگیری این تکنولوژی منافات دارد و جدا از اینکه یک آموزش غلط بود، نوعی خط‌دهی به افکار عمومی به حساب می‌آید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد