اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار کلاهبرداری با ترفند دریافت سود سهام عدالت

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: مراقب ترفند مجرمان سایبری با عنوان دریافت سود سهام عدالت باشید و در صورت مواجهه با پیامک‌های جعلی به هیچ عنوان بر روی لینک‌های آلوده کلیک نکنید.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ رامین پاشایی گفت: درپی رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش‌های دریافتی از هموطنان، مشخص شد که مجرمان رایانه‌ای (سایبری) براساس دریافت اخبار کشور مبنی بر واریز سود سهام عدالت، از نام و اعتبار این سامانه سوءاستفاده می‌کنند.

­معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: این مجرمان پیامک‌های جعلی با عنوان­ «واریز و یا افزایش سود سهام عدالت به حساب جاماندگان» به افراد ارسال می‌کنند که این پیامک‌ها حاوی لینک‌های آلوده است.

­سرهنگ پاشایی افزود: اگر افراد فریب خورده لینک‌های آلوده را باز کنند، به درگاه‌های جعلی هدایت می شوند و از حساب مالی آنان برداشت‌های غیرمجاز انجام می‌شود.

­وی گفت: یکی از مشخصه های­ قابل تشخیص پیامک‌های جعلی حاوی لینک‌های آلوده، ارسال با شماره تلفن‌های شخصی و غیر سازمانی است.

­معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا افزود: هموطنان در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اعلام کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد