اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک + فیلم

در پی حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم‌ به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک، ۱۱ نفر به شهادت رسیده و تعدادی از نیروهای فراجا نیز مجروح شدند.

به گزارش سایت طلا،در پی حمله ناجوانمردانه‌ تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک‌ تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و ‌تعدادی از کارکنان پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

براساس گزارش خبرنگار تسنیم، در این حمله تروریستی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعداد زیادی از آنها را مجروح کردند.

طبق آخرین اخبار، هم‌اکنون ‌اوضاع در منطقه تحت کنترل بوده و نیروهای امنیتی حاضر در منطقه در حال پاکساری منطقه بوده و امنیت توسط نیروهای امنیتی برقرار شده است.

جزئیات حمله تروریستی از زبان معاون استاندار

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حمله تروریستی اظهار داشت: حدود 2 بامداد شب گذشته تعدادی تروریست به یک مقر انتظامی شهرستان حمله می‌کنند که 11 نفر از افسر‌‌ان ارشد فراجا و سربازان به شهادت رسیده و تعدادی نیز به مجروح می‌شوند.

وی افزود: تعدادی از نیروهای‌ پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند و تعدادی از این تروریست‌ها را مجروح کردند و در حال حاضر اوضاع شهر کاملا عادی است.

"جیش الظلم" مسئولیت حمله‌ بر‌عهده گرفت

گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

شهادت 11 نفر در حمله تروریستی راسک

در پی حمله تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی راسک، براساس اعلام برخی مقامات سیاسی و امنیتی سیستان و بلوچستان تاکنون 11 نفر به شهادت رسیده‌اند.

در حال اوضاع شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی بوده و وضعیت شهر به حالت برگشته است.


مجروحیت 7 پلیس در حمله تروریست‌ها در راسک

در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.

هم‌اکنون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد