اونس طلا2307.59
مظنه15,026,000
18 گرم3,468,700
ارزش سکه33,853,578
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

سالی 2 بار نمایشگاه طلا و جواهر برگزار شود

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران گفت:پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران در مرکز بین المللی ایران مال از تاریخ 11 الی 15 بهمن ماه از ساعت 12 تا 21 برگزار می شود و امسال در سئول هیچ نمایشگاهی نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:نمایشگاه مشهد نسبت به سالهای گذشته پیشرفت چشمگیری داشت .

وی گفت: هر نمایشگاهی مشکلات خاص خودش را دارد و چالش های ناخواسته بوجود آمده در حین برگزاری نمایشگاه به هیچ وجه عمدی نیست و برگزار کننده نمایشگاه مسئول صددرصدی همه مشکلات نیست و شرکت کنندگان بدانند عمدی در این موضوع وجود ندارد اما امسال این نمایشگاه خوشبختانه از استقبال خوب مشارکت کنندگان برخوردار بود و همه رسته های این صنعت در آن شرکت داشتند و از تلاش ها و زحمات ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر مشهد و هیات مدیره تشکر و قدردانی کرد.

سید حجت شفائی ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن زیر ساخت های نمایشگاهی و حمایت مسئولین محترم به خصوص در وزارت صمت بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم و هر روز شاهد پیشرفت در برگزاری نمایشگاه های کشور عزیزمان باشیم.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر ایران خاطر نشان ساخت باید فاصله زمانی برگزاری نمایشگاه ها رعایت شود و نزدیک به هم برگزار نشود تا مشارکت کنندگان بتوانند در همه نمایشگاه ها با قدرت شرکت کنند و پیشنهاد داد اگر سالی دو بار به این صورت که یک نمایشگاه ثابت را در نیمه دوم سال در پایتخت با مشارکت و حضور همه اتحادیه های کل کشور علی الخصوص این 5 شهر صنعتی و تخصصی تشکیل دهند و در نیمه اول سال هم به صورت گردشی و سالانه در یکی از این 5 شهر مهم اقدام به برپائی نمایشگاه کنند تا مشارکت کنندگان یک برنامه ای را تدوین کنند تا هر سال دو بار در این دو رویداد شرکت کنند.

شفائی همچنین در مورد پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران گفت:امسال به دلیل برخی مشکللات در نمایشگاه سئول از جمله ساعت برگزاری این نمایشگاه به این توافق رسیدیم که در مرکز بین المللی ایران مال از تاریخ 11 الی 15 بهمن ماه از ساعت 12 تا 21 برگزار می شود و عملا 5 روز این نمایشگاه انجام خواهد شد و امسال در سئول هیچ نمایشگاهی نخواهیم داشت.

وی در پایان از پایگاه خبری طلا که صدای همیشگی این صنعت است تشکر و قدردانی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد