اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدون ضامن تا سقف ۳۰۰میلیون تومان با کارمزد 2 درصد وام بگیرید + جزییات

در گزارش زیر به بررسی تسهیلات فوری و بدون ضامن پرداخته ایم.

به گزارش سایت طلا، در گزارش زیر به بررسی تسهیلات فوری و بدون ضامن پرداخته ایم.

یکی از پرمتقاضی‌ترین طرح‌های تسهیلاتی وام قرض‌الحسنه بانک رسالت است. این وام براساس میانگین حساب شما داده می‌شود و تا سقف ۳۰۰میلیون تومان هم به متقاضی تسهیلات می‌دهند. وام بدون سود و تنها با کارمزد ۲درصد ارائه می‌شود و برای وثیقه این وام یک سفته الکترونیک از ضامن و یک سفته الکترونیک هم از دریافت‌کننده وام می‌گیرند.

تسهیلات بدون ضامن بانک شهر: این طرح مخصوص مشتریانی است که دارای حساب در بانک شهر هستند و از زمان افتتاح حساب آنها حداقل ۳ماه گذشته باشد. این وام با اعتبارسنجی به مشتریان بانک شهر داده می‌شود و سقف آن هم ۵۰میلیون تومان است. زمان بازپرداخت وام بدون ضامن شهرپلاس بانک شهر هم ۳۶ماهه است.

طرح بهارانه بانک آینده: همه مشتریان بانک آینده با داشتن میانگین حساب ۳ – ۴ ماه از حساب خود می‌توانند تا ۱۵۰درصد میانگین حساب خودتان وام بگیرید. البته فقط مشتریان دارای رتبه اعتباری A می‌توانند این وام را بگیرند.

وام بدون ضامن بانک تجارت: سقف این وام ۱۰۰میلیون تومان است، اما شرط مهمی هم دارد: متقاضی وام باید حقوق‌بگیر بانک تجارت باشد که همین کار را سخت می‌کند. سود وام هم ۲۳درصد و حداکثر زمان پرداخت آن هم ۴۸ماهه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد