اونس طلا2314.46
مظنه15,211,000
18 گرم3,511,400
ارزش سکه34,270,383
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000

خبر مهم برای دانشجویان؛چین برای بورس تحصیلی فراخوان داد + جزییات رشته‌ها

فراخوان بورس‌های تحصیلی کشور چین برای سال تحصیلی ۲۰۲۴ در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، منتشر شد.

به گزارش سایت طلا، فراخوان بورس‌های تحصیلی کشور چین برای سال تحصیلی ۲۰۲۴ در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، منتشر شد.

طبق اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، پیرو مذاکرات و هماهنگی‌های بعمل آمده با رایزن علمی مستقر در کشور چین، بورس‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، جهت بهره برداری متقاضیان ارائه می‌گردد.

توضیح: این حقوق برای زندگی مجردی در خوابگاه در تمام شهرهای چین مناسب است. ولی برای زندگی متاهلی با توجه به اینکه در اکثر مواقع دانشجو لازم است در بیرون از خوابگاه زندگی کند، هزینه مسکن در شهرهای بزرگ مثل پکن، شانگهای و گوانگجو خیلی زیاد است. بطور کلی متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف چین خیلی تفاوت معناداری با همدیگر ندارند. ولی هزینه اجاره آپارتمان کوچک در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ یوآن و برای مناطق غیر مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) تقریبا ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یوآن می‌باشد. این در حالیست که در شهرهایی مثل هانگژو، نانجینگ، هیفی، شیان، چنگدو و دیگر مراکز استانها هزینه مسکن تقریباً نصف هزینه مسکن در شهرهای بزرگ است و توصیه می‌شود دانشجویان متاهل برای پذیرش در دانشگاه‌های عالی که در شهرهای مختلف چین وجود دارند اقدام کنند.

توضیح: این حقوق برای زندگی مجردی در خوابگاه در تمام شهرهای چین مناسب است. ولی برای زندگی متاهلی با توجه به اینکه در اکثر مواقع دانشجو لازم است در بیرون از خوابگاه زندگی کند، هزینه مسکن در شهرهای بزرگ مثل پکن، شانگهای و گوانگجو خیلی زیاد است. بطور کلی متوسط هزینه زندگی در شهرهای مختلف چین خیلی تفاوت معناداری با همدیگر ندارند. ولی هزینه اجاره آپارتمان کوچک در مناطق مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) حدود ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ یوآن و برای مناطق غیر مرکزی شهرهای بزرگ (پکن، شانگهای و گوانگجو) تقریبا ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ یوآن می‌باشد. این در حالیست که در شهرهایی مثل هانگژو، نانجینگ، هیفی، شیان، چنگدو و دیگر مراکز استانها هزینه مسکن تقریباً نصف هزینه مسکن در شهرهای بزرگ است و توصیه می‌شود دانشجویان متاهل برای پذیرش در دانشگاههای عالی که در شهرهای مختلف چین وجود دارند اقدام کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد