اونس طلا2366.65
مظنه14,881,000
18 گرم3,435,200
ارزش سکه33,526,893
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

ویدئویی از لحظه حمله وحشتناک رئیس باشگاه ترکیه‌ای به داور

سوپرلیگ ترکیه در هفته جاری تحت الشعاع اتفاقی تأسف بار قرار گرفت که در آن داور یک بازی از سوی رئیس یکی از دو تیم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا،در حالی که در بسیاری از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا، نارضایتی از قضاوت و تصمیمات بعضاً جنجالی داوران به انتقاد و اعتراض در نشست‌های خبری و مصاحبه‌های بعد از بازی مربیان و دست‌اندرکاران تیم‌ها محدود می‌شود، در سوپرلیگ ترکیه پا فراتر گذاشته می‌شود و مدیران و عوامل تیم‌ها اگر از داور ناراضایتی داشته باشند، خودشان با او تسویه حساب شخصی می‌کنند آن هم به صورت فیزیکی!

این اتفاق در انتهای بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های آنکاراگوجو و ریزه‌اسپور در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه رخ داد وقتی که داور مسابقه، اوموت ملر در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به سود تیم میهمان، ریزه‌اسپورت یک پنالتی اعلام کرد و همین پنالتی منجر به فرار ریزه‌اسپورت از شکست و به پایان رسیدن بازی با تساوی یک - یک شد.

بلافاصله پس از پایان بازی، فاروک کوجا، رئیس باشگاه آنکارگوجو خودش را از روی سکوها به زمین چمن رساند و با کوبیدن یک مشت پای چشم داور، از خجالت او درآمد. مشت او آنقدر سنگین بود که کبودی حاصل از آن فوراً زیر چشم داور مسابقه نمایان شد. فاروک کوجا که گویا از قضاوت ملر به شدت عصبانی بود، قصد ادامه حمله به او را داشت اما با مداخله بازیکنان و عوامل کنار زمین از محل دور شد.

با توجه به اتفاق رخ داده مشخص نیست که برای تیم پایتخت ترکیه و رئیس آن چه مجازاتی در نظر گرفته شود. حتی این امکان وجود دارد که داور مسابقه به صورت شخصی از رئیس کم‌طاقت تیم آنکاراکوچو شکایت کند.

نکته جالب اینجاست که رئیس باشگاه آنکاراگوجو سال گذشته جایزه بازی جوانمردانه سوپرلیگ ترکیه را از آن خود کرده بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد