اونس طلا2337.71
مظنه14,526,000
18 گرم3,353,300
ارزش سکه32,727,078
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,400,000
نیم23,700,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

بهترین هدیه شب یلدا برای عزیزانتان: ۱۰ طرح خاص طلا و جواهر

شب یلدا طولانی‌ترین و آخرین شب پاییزی است که از زمان باستان، ایرانیان این شب زیبا را جشن می‌گیرند. این شب پاییزی از غروب آفتاب ۳۰ آذر ماه آغاز می‌شود و تا اولین روز زمستانی یعنی اول دی ماه ادامه می‌یابد. اعضای فامیل و خانواده دور هم جمع می‌شوند، انار و آجیل می‌خورند، گل می‌گویند و گل می‌شنوند.

شب یلدا طولانی‌ترین و آخرین شب پاییزی است که از زمان باستان، ایرانیان این شب زیبا را جشن می‌گیرند. این شب پاییزی از غروب آفتاب ۳۰ آذر ماه آغاز می‌شود و تا اولین روز زمستانی یعنی اول دی ماه ادامه می‌یابد. اعضای فامیل و خانواده دور هم جمع می‌شوند، انار و آجیل می‌خورند، گل می‌گویند و گل می‌شنوند.

راهنمای خرید هدیه شب یلدا

شب یلدا طولانی‌ترین و آخرین شب پاییزی است که از زمان باستان، ایرانیان این شب زیبا را جشن می‌گیرند. این شب پاییزی از غروب آفتاب ۳۰ آذر ماه آغاز می‌شود و تا اولین روز زمستانی یعنی اول دی ماه ادامه می‌یابد. اعضای فامیل و خانواده دور هم جمع می‌شوند، انار و آجیل می‌خورند، گل می‌گویند و گل می‌شنوند.

البته این شب باستانی با هدایای خوش‌نقش‌ونگار، دلچسب‌تر و زیباتر می‌شود. دوستان و خانواده هدیه می‌خرند و شبی به‌یادماندنی و جذاب را در کنار هم، جشن می‌گیرند؛ هر چند که هدیه‌ خریدن کار راحتی نیست و باید در این زمینه دقت و سلیقه خوبی به خرج دهید. در ادامه، ۱۰ طرح‌‍ خاص و خاطره‌انگیز از طلا و جواهرات وب‌سایت روبی، برای هدیه شب یلدا معرفی شده است.

گوشواره مارکو با یاقوت قرمز همچون دانه انار

یکی از بهترین هدایای یلدایی، گوشواره‌های مارکو است که با یاقوت قرمز، حسابی دلربایی می‌کند. یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های زینتی را می‌توان، «یاقوت قرمز رنگ» معرفی کرد؛ این نوع سنگ، بسیار زیبا و دلنشین است؛ یاقوت بعد از الماس و زمرد،‌ سومین سنگ قیمتی جهان شناخته می‌شود که ارزش و اهمیت زیادی دارد. سنگ یاقوت برای اولین بار در بین اروپاییان به عنوان سنگ زینتی مورد استفاده قرار گرفت. یاقوت نماد عشق و احساسات رمانتیک است و سمبل ثروت، حکمت و زیبایی به شمار می‌رود.

دستبند مارکو مزین‌شده با یاقوت سرخ

اگر در هنگام صحبت کردن، از دستان خود استفاده می‌کنید، می‌دانید که استفاده از یک دستبند زیبا، چقدر همه را مجذوب صحبت کردن شما می‌کند. دستبند مارکو که یاقوت آن با برشی زیبا و دوست‌داشتنی زینت‌بخش دستان شما می‌شود؛ این نوع سنگ زیبا و آتشین مناسب برای هدیه شب یلدا است. اگر در کنار گوشواره‌های مارکو باشد که زیبایی را دوچندان می‌کند. یاقوت، سنگی انرژی‌بخش است که موجب آرامش قلب و روح می‌شود.

گردنبند مارکو قرمز، درخشان و زیبا

اگر دوست‌ دارید که یک نیم‌ست زیبا داشته باشید، پس در کنار گوشواره و دستبند مارکو، جای گردنبند مارکو خالی است. آویختن این نوع گردنبند با سنگ یاقوت، تنظیم‌کننده متابولیسم بدن، ایجاد آرامش در عضلات و اعصاب، تقویت بینایی و چشم‌هاست و می‌توان گفت هزاران تاثیر مثبت دیگر بر روی بدن شما دارد. یاقوت، عشق و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس پیشنهاد ست مارکو قرمز را از دست ندهید.

گردنبند مارکو گوی سرخ، طرحی جذاب و دلچسب

گردنبندی زیبا و متفاوت با سنگ مارکوی قرمز که در کنار آن، گوی‌های طلا از هر دو طرف مزین شده و چشم‌نوازی می‌کند. سنگ مارکو برای ماه‌های تولد فروردین، اردیبهشت، مرداد، شهریور، مهر، دی و بهمن بسیار اثرگذار است و به قلب افراد نیرو و گرمی می‌بخشد. تپش قلب خانم‌ها را تنظیم می‌کند و موجب کنترل فشار خون می‌شود. برای خلق خاطره‌ای از یلدا بر گردن عزیزانتان، هدیه ویژه گردنبند زنانه روبی را از یاد نبرید.

انگشتری مینیمال با طرحی دلنشین

سبک مینیمال، از طرح‌های پرطرفدار است که محبوبیت زیادی بین جواهردوستان دارد. طرح مینیمال به راحتی با لباس‌هایتان هماهنگ می‌شود و زیبایی شما را می‌افزاید. اگر دوست‌ دارید یک سبک مدرن و ساده را انتخاب کنید، انگشتری ساده با نگین‌های زیبا و ظریف را برگزینید، انتخابی مناسب که عین سادگی، زیبایی خاص و متفاوتی دارد.

گردنبندی متفاوت با سنگ باگت سرخ

اگر دوست دارید یک گردنبند متفاوت و زیبا را تجربه کنید،‌ گزینه گردنبند «سنگ باگت» انتخابی دوست‌داشتنی و منحصربه‌فرد است؛ این نوع سنگ با تراشی که دارد به صورت مستطیل، زینت‌بخش جواهرات شماست و به تراش باگت شهرت دارد. تراش سنگ باگت از جمله تراش‌های پرکاربرد به شمار می‌رود که درخشش و زیبایی خاصی دارد و ظرافت و سادگی آن زبانزد است.

دستبندی با تراش باگت،‌ منحصربه‌فرد و خاص

دنبال یک نیم‌ست جذاب هستید؟ حتماً دستبند و گردنبند تراش سنگ باگت قرمز را برگزینید. این نوع تراش، بسیار خاص است و اغلب برای برش الماس استفاده می‌شود. برش سنگ باگت به درخشندگی و شفافیت سنگ کمک زیادی می‌کند. لبه‌های پلکانی آن خیره‌‌کننده است و انعکاس نور را افزایش می‌دهد و موجب درخشش بیشتر آن می‌شود. اگر به دستبند‌های ۱۷ سانتی‌ و گردنبندهای ۴۰ سانتی علاقه‌ داشته باشید حتماً ست سنگ باگت را امتحان کنید.

گوشواره‌ای خوش‌نقش و زیبا

طرحی زیبا و دوست‌داشتنی را می‌توان «طرح قطره یا اشک» معرفی کرد؛‌ طرح قطره، به عنوان سنگی اسرارآمیز محسوب می‌شود که همانند دانه انار یلدایی، هدیه‌ای زیباست و چشم‌نوازی می‌کند. قرمزی انار در شب یلدا، نمادی از آسودگی، عشق و آبادانی است که هر سال ایرانیان در چیدمان سفره یلدا از آن بهره می‌جویند. این نوع طرح برای پاکسازی خون مناسب است و موجب ایجاد آرامش در بدن می‌شود.

گردنبند سنگ قرمز شب یلدایی

اگر به «سنگ قرمز» علاقه‌مندید، حتماً گردنبند آن را هم امتحان کنید. این نوع سنگ، بسیار زیباست و تراش زیبای قطره به گردنبند، زیبایی و جلال می‌بخشد. سنگ قرمز رنگ، نماد سلامتی و قدرت است و حافظ جان افراد می‌شود. نمونه‌ای از این نوع سنگ در موزه لوور پاریس نگهداری می‌شود که از رودلف دوم (امپراطور آلمان) به جا مانده است.

انگشتری با نگین‌‌هایی همچون الماس

انگشتر با نگین‌های درخشان، از جمله جواهرات پرطرفدار است که اغلب خانم‌ها به آن علاقه‌مندند. کیفیت و ارزش این نوع نگین، زبانزد است و جذابیت جواهرات با این رنگ و وضوحی همچون یاقوت پیدا می‌کنند. انگشتر نگین‌دار، نماد حرمت و انرژی مثبت است که به جریان خون و بهبود ساختار غدد کمک می‌کند. این سبک انگشتر بسیار ظریف است و مورد پسند اغلب افراد قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

همانطوری که می‌دانید مراسم شب یلدا نزدیک است و چه بهتر که هدایایی زیبا برای این شب طولانی در نظر بگیرید. در این مطلب، لیستی از بهترین هدایای به‌یادماندنی و جذاب تهیه شد که بتوانید برای دوستان و خانواده، خاطره‌ بسازید. در کنار یک انتخاب زیبا و سلیقه‌ای منحصربه‌فرد، کیفیت جواهرات نیز اهمیت فراوانی دارد. شما می‌توانید به راحتی از وب‌سایت روبی بهترین جواهرات و زیورآلات را با کیفیت مناسب تهیه کنید.

با خرید اینترنتی، دیگر نیازی نیست تا ترافیک تحمل کنید و زمان خود را هدر دهید؛ به راحتی می‌توانید جواهرات دلنشین خود را از روبی، سفارش دهید و آن را در منزل تحویل بگیرید. خبر خوب اینجاست که روبی یک هفته کالاهای خود را گارانتی استرداد می‌کند و امکان تعویض را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد