اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

آشنایی با سرمایکس ؛ اولین صرافی رسمی ارزهای دیجیتال در ایران

صرافی سرمایکس با چشم انداز ایجاد بستری برای خدمات خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و نگهداری ارز‌های دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز با ایجاد مسیر‌های جدید و نگاه به آینده‌ای روشن، به شیوه‌ای نوین و پیشرفته خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان ارز‌های دیجیتال را ادامه داده است.

آشنایی با سرمایکس ؛ اولین صرافی رسمی ارزهای دیجیتال در ایران

سرمایکس (ارزجو) از دی ۱۳۹۶ فعالیت خود را با نام تجاری ارزجو آغاز کرده و اولین کیف پول ایرانی ارز دیجیتال را ارائه داده است تا در زمانی که کمتر کسی با این بازار نوین آشنا بود، راه حلی ایمن و مطمئن برای معاملات ارز‌های دیجیتال را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. در پاییز ۱۴۰۰، ارزجو به سرمایکس ری‌برند کرد و هم اکنون سرمایکس به گزینه قابل اعتماد هزاران کاربر ایرانی برای انجام معاملات روزانه رمرزارزها و نگهداری این دارایی‌های دیجیتال تبدیل شده است.

علاوه بر امکان ثبت معاملات آنی بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال متنوع و نگهداری آن‌ها در کیف پول ایمن، سرمایکس طی ساله گذشته بازار معامله حرفه‌ای P2P، ارز دیجیتال را اضافه کرده است. هر هفته یک جفت ارز جدید هم به این بازار اضافه می‌شود.

سرعت تغییر و رشد در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار بالاست و ایده‌های نو هم‌زمان با توسعه فناورانه و رشد بازار وارد حوزه کریپتو می‌شوند. سرمایکس هم با حفظ ارزش‌های گذشته خود با سرعت این قطار پیشرفت همگام شده است.

سرمایکس با ایجاد مسیرهای جدید و نگاه به آینده‌ای روشن، خدمت‌رسانی به کاربران ایرانی را ادامه داده است و خدمات منحصر به فرد و باکیفیتی از قبیل

معامله حرفه‌ای (بازار P2P)

تبادل ارز با ارز

اپلیکیشن حرفه‌ای

باشگاه مشتریان

آکادمی

و انواع سرمایه گذاری‌های نوین در سایر حوزه‌ها و همکاری‌های متقابل با سازمان‌ها را ایجاد کرده است.

پرفکت مانی Perfect Money

یکی دیگر از خدمات سرمایکس خرید و فروش پرفکت مانی‌ است. پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت بین‌المللی است که با آن می‌توانید به راحتی پرداخت‌های اینترنتی خود در سایت‌های خارجی را انجام دهید. شما می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته ما، هر زمان که دوست دارید خرید و فروش خود را انجام دهید.

پشتیبانی سرمایکس

پشتیبانی در صرافی‌های ارز دیجیتال بی‌تردید یکی از اصلی‌ترین عوامل در تجربه کاربری مشتریان است. دسترسی به یک تیم پشتیبانی که به سرعت و با کیفیت به مشکلات و سوالات کاربران پاسخ دهد، بسیار حیاتی است.

از جمله وظایف مهم پشتیبانی می‌توان به رفع مشکلات فنی، ارائه راهنمایی در مورد روند تراکنش‌ها، تضمین امنیت حساب‌های کاربری، و اطمینان از اعتماد کاربران به صرافی اشاره کرد. پشتیبانی کاربری از اهمیت بسیاری برخوردار است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در جلب و حفظ مشتریان برای یک صرافی ارز دیجیتال داشته باشد. این اعتماد کاربران به پشتیبانی و خدمات صرافی به رشد و توسعه پایدار آن در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند.

صرافی سرمایکس از طریق تماس تلفنی شبانه روزی و چت آنلاین 24 ساعته با مشتریان خود در ارتباط است تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات آنان را رفع کند.

اگر می‌خواهید که ثبت نام خود را در صرافی سرمایکس انجام دهید، در اولین مرحله به سایت sarmayex.com بروید. هنگامی که وارد سایت شدید، در قسمت بالای صفحه سمت چپ گزینه ثبت نام مشخص شده است که باید روی آن کلیک کنید. با انجام این کار وارد یک صفحه جدید می شوید که مربوط به مراحل ثبت نام است.

معمولا قابلیت‌های اپلیکیشن‌ صرافی‌های رمزارزها، به جز در موارد جزئی، یکسان هستند. اپلیکیشن صرافی سرمایکس رابط کاربری خوبی دارد. برخی از امکانات اپلیکیشن عبارتند از:

فرآیند ثبت نام سریع از طریق اپلیکیشن

قابلیت مشاهده تغییرات لحظه‌ای رمزارزها

دسترسی به کیف پول اختصاصی خود

هشدار تغییر قیمت لحظه‌ای

قابلیت خرید و فروش سریع

صرافی سرمایکس با چشم انداز ایجاد بستری برای خدمات خرید و فروش، سرمایه‌گذاری و نگهداری ارز‌های دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز با ایجاد مسیر‌های جدید و نگاه به آینده‌ای روشن، به شیوه‌ای نوین و پیشرفته خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان ارز‌های دیجیتال را ادامه داده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد