اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فرآیند استرداد مالیات در سازمان امور مالیاتی تسریع شد

رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه استرداد را حق مسلم فعالان اقتصادی می‌دانیم، گفت: معتقدیم فرآیند استرداد مالیات و ارزش افزوده در این سازمان بیش از گذشته تسریع شده است.

به گزارش سایت طلا،سیدمحمدهادی‌ سبحانیان پنجشنبه شب در جمع فعالان اقتصادی استان زنجان افزود: هر آیین‌نامه و بخشنامه‌ای را بخواهیم ابلاغ کنیم از قبل روی سایت بارگزاری می‌شود.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۰ روز به تمام فعالان اقتصادی مهلت می‌دهیم که نظرات خود را اعلام کنند و مبتنی بر نظر آنها این آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها را مورد بازنگری قرار داده سپس ابلاغ می‌شود.

سبحانیان با بیان اینکه برای آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها پشت درهای بسته تصمیم نمی‌گیریم، گفت: آن چیزی در اصول مالیات و در توزیع آن بین استان‌ها و بخش‌های مختلف انجام می‌شود حتما به موجب قانون است و نظام مالیاتی هیچ‌گونه دخل و تصرفی چه در امر وصول و چه در امر توزیع از خود نمی‌تواند داشته باشد.

وی به موضوع مالیات علی‌الحساب ۲ درصدی، اشاره کرد و گفت: رویکرد کلی مجلس و حاکمیت البته این است که از ابزارهای مختلف به ویژه از ابزار مالیاتی برای حرکت کشور به سمت صادرات کالاهایی با ارزش‌افزوده بالا استفاده کند.

سبحانیان با بیان اینکه قانونی که تحت عنوان قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب رسید یک سقف زمان ۶ماهه برای رفع تعهدات ارزی در نظر گرفته شده است، افزود: اگر تا سقف یاد شده رفع تعهد انجام نشود، طبق قانون حتی معافیت‌ها را نیز نمی‌توان مورد عمل قرار داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد